NielsenIQ і GfK об'єднуються

Дві авторитетні дослідницькі компанії стануть однією: NielsenIQ і GfK, які спеціалізуються на поведінці споживачів і покупців, збираються об’єднатися. Обидві компанії є взаємодоповнюючими, каже головний акціонер Advent International. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Злиття NielsenIQ і GfK можна сміливо назвати великою подією у світі маркетингових досліджень. Його значення для роздрібних торговців та їхніх постачальників є значним.
GfK має сильні позиції у сфері даних про ринки технологій і споживчих товарів тривалого користування в 67 країнах, але також уважно стежить за сектором FMCG, зокрема з споживчими панелями. NielsenIQ зосереджена переважно на FMCG у 90 країнах.
Злиття двох компаній має сприяти подальшому зростанню як у традиційних клієнтських секторах, так і в нових сегментах ринку: вони мають намір розширити свою діяльність як географічно, так і вертикально.
Основним акціонером нового об'єднання буде Advent International, інвестиційний фонд, який придбав NielsenIQ минулого року. Власники GfK Нюрнберзькі інститути ринкових рішень (NIM) і KKR залишаться міноритарними акціонерами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар