90,5% покупців з Європи та США готові змінити підхід до купівлі одягу
Сайт Fibre2Fashion опублікував дослідження, проведене компанією IFM за участю трейд-шоу Première Vision, згідно з яким близько 90% респондентів мають намір змінити спосіб купівлі одягу. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
В опитуванні взяли участь 6000 осіб, які не мають відношення до модної індустрії та виробництва, із Франції, Великої Британії, Італії, Німеччини та США. У 2022 році двоє з трьох європейських респондентів (65,4% французів, 65,3% німців, 56,9% британців та 58% американців) придбали хоча б один предмет одягу, який відповідає екологічним вимогам. При цьому трійка критеріїв вибору одягу залишається незмінною: ціна, комфорт та якість.
У 2022 році на першому місці стоїть ціна, трохи випереджаючи якість для європейців та комфорт для американців. У трьох країнах із п'яти використовувані матеріали сприймаються як головний аспект найбільш відповідальної індустрії моди. У Німеччині, Великій Британії й Італії кожен третій споживач (30,1% британців, 31,5% німців та 38,6% італійців) назвав матеріали основним мотивом для купівлі «екологічно відповідального» одягу.
Іншим аспектом, який набрав обертів останніми місяцями, стало місце виробництва. У двох досліджених країнах екологічний предмет одягу — це насамперед продукт місцевого виробництва, на думку 33,4% французів та 42,6% американців. 40,2% респондентів у Франції кажуть, що від купівлі сталої моди їх утримує нестача інформації. У США ця цифра сягає 49%.
Понад 30% стверджують, що не знають де знайти такі продукти. Дев'ять із десяти людей кажуть, що мають намір змінити свій підхід до придбання одягу, але поки що не роблять жодних дій, бо їм не вистачає інформації.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, рынок моды, новости моды, рынок одежды
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар