06 липня 2022

Експерти спрогнозували, як позначиться рецесія на ринку розкоші

Експерти спрогнозували, як позначиться рецесія на ринку розкоші
1199

Сайт Business of Fashion опублікував статтю, де порушується питання, що зміниться на ринку розкішних товарів у період рецесії. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

За даними консалтингової фірми Bain & Co, після пандемії продажі сегменту розкоші відновилися до 301 мільярда доларів у 2021 році, що на 7% вище за докризовий рівень 2019 року. Окремі великі гравці ринку, такі як Chanel і Hermès, вирвалися вперед на цілих 20–30%.

Однак у Сполучених Штатах (які стимулювали продажі в індустрії розкоші після пандемії), економіка скоротилася на 1,6% у квартальному обчисленні в період із січня до березня, за повідомленням Бюро економічного аналізу. У Європі інфляція в червні досягла 8,6%, і це найвищий рівень з початку реєстрації 1997 року.

Деякі фахівці очікують, що люксовий сегмент стане ще стійкішим, ніж під час попередніх криз, таких як рецесія 2008 року, оскільки нинішня хвиля інфляції особливо сильно вдарила по споживачах із низькими доходами та середнім класом.

Експерти вважають, що бренди, які користуються великою популярністю серед клієнтів з високими доходами, швидше за все, досягнуть успіху в кризові часи, а постраждають насамперед ті, хто орієнтувався на «покупців, що прагнуть до люксу» і розширював свій бізнес у більш доступних категоріях, таких як вуличний одяг, кросівки, окуляри та невеликі аксесуари.

Сьогодні у брендів набагато більше можливостей реагувати на непередбачуваний попит, оскільки останні два роки вони працюють над оптимізацією ланцюжків поставок та термінів виконання замовлень, щоб бути гнучкішими, — зауважують автори статті.

Багато брендів зробили злагоджені зусилля, щоб посилити контроль над дистрибуцією, зміцнюючи канали прямого доступу до споживача та стратегічно скорочуючи оптові продажі. Це контрастує з фінансовою кризою 2008 року, коли бренди сильно залежали від універмагів, а ті вдавалися до знижок для просування товарів.

У періоди нерівномірного попиту важливо наголошувати на класичні товари, які можна переносити з сезону в сезон, уникаючи уцінки. Це справедливо для основних категорій товарів, таких як сумки, взуття та вишукані прикраси від найсильніших брендів: в очах споживачів вони є вигіднішими інвестиціями в довгостроковій перспективі.

Як видно з досвіду пандемії, навіть на тлі зростання цін на сумки Chanel та браслети Cartier попит на них різко зріс.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також