Шоколад Toblerone провів редизайн упаковки

У шоколаду Toblerone відбувся ребрендинг — креатори студії Bulletproof оновили логотип компанії та розширили фірмову палітру продукції. Так, до класичних кремово-бежевого, білого, червоного, чорного і золотого відтінків додали десерт у бірюзовій, помаранчевій та пурпуровій упаковці — поки їх використовуватимуть як сезонні новинки для просування в діджитал-середовищі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Попри те, що редизайн викликаний прагненням бренду до модернізації, при розробці нового логотипу в Bulletproof надихалися айдентикою Toblerone 1908 року. Трансформації у фірмовому стилі компанії призвели до створення шрифту Tobler.
Крім того, на перший план дизайнери винесли особливу рису Toblerone — на упаковці з'явиться зображення шоколадної пірамідки.
У компанії зазначили, що на упаковці ще розмістять тематичний дизайн до свят — у Toblerone з'являться ситуативні патерни до різдвяних канікул та Дня святого Валентина.
При цьому оновилося позиціонування шоколаду – раніше креатори просували «швейцарський продукт», тепер на упаковці уточнюється, що лише компанія Kraft Foods була заснована у Швейцарії.
Читайте також: Toblerone перестане бути "швейцарським"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, новости компаний, тоблероне, шоколад тоблероне
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар