14 липня 2022

Шоколад Toblerone провів редизайн упаковки

Шоколад Toblerone провів редизайн упаковки
1931

У шоколаду Toblerone відбувся ребрендинг — креатори студії Bulletproof оновили логотип компанії та розширили фірмову палітру продукції. Так, до класичних кремово-бежевого, білого, червоного, чорного і золотого відтінків додали десерт у бірюзовій, помаранчевій та пурпуровій упаковці — поки їх використовуватимуть як сезонні новинки для просування в діджитал-середовищі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Попри те, що редизайн викликаний прагненням бренду до модернізації, при розробці нового логотипу в Bulletproof надихалися айдентикою Toblerone 1908 року. Трансформації у фірмовому стилі компанії призвели до створення шрифту Tobler.

Крім того, на перший план дизайнери винесли особливу рису Toblerone — на упаковці з'явиться зображення шоколадної пірамідки.

У компанії зазначили, що на упаковці ще розмістять тематичний дизайн до свят — у Toblerone з'являться ситуативні патерни до різдвяних канікул та Дня святого Валентина.

При цьому оновилося позиціонування шоколаду – раніше креатори просували «швейцарський продукт», тепер на упаковці уточнюється, що лише компанія Kraft Foods була заснована у Швейцарії.

Читайте також: Toblerone перестане бути "швейцарським"

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також