Mothercare піде з росії після 28 років роботи
Компанія Alshaya Group, що базується в Кувейті, розглядає можливість продажу компанії "Монекс трейдинг", яка розвиває на російському ринку мережу магазинів дитячих товарів Mothercare. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Для власника франшизи продаж бізнесу сторонньому інвестору є пріоритетним завданням. Водночас розглядається і сценарій із остаточним закриттям роздрібної мережі – у цьому випадку бренд зникне з росії після 28 років роботи.
Якщо покупця на російські активи буде знайдено, частина магазинів може бути закрита в рамках оптимізації бізнесу. За даними на перший квартал 2022 року, до роздрібної мережі Mothercare входило 118 магазинів з розташуванням у 30 регіонах країни.
У сьогоднішніх реаліях бізнес може бути проданий за закупівельною ціною товарних залишків. Водночас, навіть після продажу бізнесу постачання товарів до росії залишаться під питанням, як і права на використання британського бренду.
Alshaya Group переглядає портфель брендів на російському ринку. Раніше кувейтська компанія досягла угоди про продаж прав оренди на приміщення мережі Starbucks ресторатору Антону Пінському. А в травні компанія оголосила про остаточне закриття на росії роздрібної мережі Victoria's Secret.
Читайте також: H&M оголосила про остаточний вихід з росії
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар