Tesco отримала 200 тисяч скарг на «кошмарні» каси самообслуговування

Найбільший британський продуктовий ритейлер Tesco зіштовхнувся із хвилею критики з приводу роботи нових кас самообслуговування. Останнім часом компанія отримала сотні тисяч письмових скарг, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Клієнти запустили петицію проти впровадження у магазинах торгової мережі кас самообслуговування, які називають справжнім "кошмаром" для покупців. На сьогоднішній день вона набирає вже понад 220 тисяч підписів, після того, як у Twitter стала популярною тема #BringBackTescoStaff.
"Те, що раніше було відмінним досвідом покупок, тепер стало фізично важким, переважним і "кошмарним"", - вважають покупці. Головною претензією до ритейлера є впровадження нових автоматичних кас, які не приймають до оплати готівку та працюють лише з банківськими картками.
Автори петиції вказують на те, що новий формат кас фактично є недоступним для людей, які не використовують банківські картки - до них входять слабко захищені соціальні групи, включаючи людей похилого віку та осіб з обмеженими можливостями. Протестувальники проти нововведень вимагають від Tesco повернути співробітників на традиційні каси магазинів, зазначаючи, що досвід купівлі з касами самообслуговування є "важким фізичним процесом".
Читайте також: Мережа Tesco посварилася з Mars та Kraft Heinz через підвищення цін
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, теско, кассы самобслуживания, Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар