20 липня 2022

Tesco отримала 200 тисяч скарг на «кошмарні» каси самообслуговування

Tesco отримала 200 тисяч скарг на «кошмарні» каси самообслуговування
1452

Найбільший британський продуктовий ритейлер Tesco зіштовхнувся із хвилею критики з приводу роботи нових кас самообслуговування. Останнім часом компанія отримала сотні тисяч письмових скарг, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.

Клієнти запустили петицію проти впровадження у магазинах торгової мережі кас самообслуговування, які називають справжнім "кошмаром" для покупців. На сьогоднішній день вона набирає вже понад 220 тисяч підписів, після того, як у Twitter стала популярною тема #BringBackTescoStaff.

"Те, що раніше було відмінним досвідом покупок, тепер стало фізично важким, переважним і "кошмарним"", - вважають покупці. Головною претензією до ритейлера є впровадження нових автоматичних кас, які не приймають до оплати готівку та працюють лише з банківськими картками.

Автори петиції вказують на те, що новий формат кас фактично є недоступним для людей, які не використовують банківські картки - до них входять слабко захищені соціальні групи, включаючи людей похилого віку та осіб з обмеженими можливостями. Протестувальники проти нововведень вимагають від Tesco повернути співробітників на традиційні каси магазинів, зазначаючи, що досвід купівлі з касами самообслуговування є "важким фізичним процесом".

Читайте також: Мережа Tesco посварилася з Mars та Kraft Heinz через підвищення цін

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також