26 липня 2022

Shein зміцнює позиції у Європі

Shein зміцнює позиції у Європі
1628

Китайський інтернет-магазин модного одягу Shein найняв директора з розвитку, який очолить діяльність компанії в Європі та керуватиме її розширенням у регіоні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на .Modaes.es.

Хакобо Гарсія Мінья, офіс якого розміститься в Ірландії, займеться зміцненням позицій рітейлера в Європі. За словами самого топ-менеджера, його мета — «допомогти новим і існуючим брендам зростати разом із Shein».

Наразі компанія продає лише свої власні марки та виключає можливість перетворення на маркетплейс, але Shein готова залучати інші бренди в рамках колаборацій.

Серед посадових обов'язків регіонального керівника також взаємодія з іншими гравцями галузі, неурядовими організаціями та державними органами, оскільки fast fashion гігант регулярно критикується за нестійкість.

Гарсія Мінья має майже 20-річний досвід роботи у роздрібній торгівлі модним одягом у Європі, як у мас-маркеті, так і в люксовому сегменті: H&M, Inditex, Burberry. Також менеджер займався розширенням присутності міжнародних брендів на Близькому Сході Chalhoub Group. Останніми місцями роботи стали компанія-розробник програмного забезпечення Salesforce та стартап ViSenze, який створює рішення на основі штучного інтелекту для підвищення ефективності роздрібних мереж.

Раніше цього місяця Shein вже зробила крок щодо розвитку на західних ринках, запустивши продажі на Amazon. Продукція бренду доступна у США, Іспанії, Великій Британії, Франції та Німеччині.

Читайте також: Модний ритейл Великої Британії висунув вимоги новому прем'єр-міністру

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також