Unilever повідомила про зростання цін на її продукцію на 11,2% у другому кварталі

Британський виробник споживчих товарів Unilever повідомив про зростання цін на його продукцію, що продовжувалося в останні два квартали, причому в другому кварталі зростання цін досягло 11,2%, а за перше півріччя ціни в цілому збільшилися на 9,8%. Про це пише TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Корпорація повідомила про це під час публікації результатів своєї діяльності за півріччя. На думку фінансового директора Unilever Грема Піткетлі, пік інфляції припаде на друге півріччя — він заявив про «справді безпрецедентний ціновий ландшафт».
У першому півріччі продажі Unilever від основної діяльності зросли на 8,1% — це пов'язано насамперед із зростанням цін, при цьому обсяги товарів, що продаються, знизилися на 1,6%. Оборот Unilever у цей період збільшився на 14,9%, до €29,6 млрд, а прибуток на акцію залишився приблизно на рівні того ж періоду 2021 року, склавши €1,34.
Маржа прибутку через зростання цін на сировину, енергоносії та збільшення інших витрат скоротилася з 18,8% у першому півріччі 2021 року до 17%.
Unilever збільшила витрати на рекламу, щоб зберегти лояльність споживачів до її брендів в умовах зростання цін — інвестиції в маркетинг за перше півріччя зросли на €200 млн.
Читайте також: Unilever завершила продаж свого чайного бізнесу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, новости компаний, новости риитейла, унилевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар