Експерти назвали п'ять викликів, з якими стикнеться ринок розкоші

Найбільші люксові компанії, такі як LVMH, Kering, Hermès, Prada та Moncler, мають оприлюднити цього тижня свої квартальні звіти. Незважаючи на те, що ринок розкоші досі гідно справлявся з випробуваннями нового часу, бренди ще мають увійти в новий виток труднощів, вважають аналітики сайту Business of Fashion. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
І для цього у компаній має бути готовий конкретний план дій. Експерти склали список факторів, які можуть вплинути на розвиток ринку.
Падіння економіки
Інфляція продовжує зростати, прогнози ВВП продовжують переглядатися у бік зниження. При цьому роздрібні продажі перевершують очікування в США та на деяких інших ринках. Головні покупці предметів розкоші відносно ізольовані від ширшої економічної картини, багато хто з них навіть не помітить помірної рецесії чи того, чи коштуватиме бензин 4 або 5 доларів за галон. Але покупці середнього класу можуть перейти з Louis Vuitton на Coach або продовжать носити сумки з минулих колекцій. А глибший спад скоротить бюджети навіть заможних споживачів.
Невизначеність на китайському ринку
Бренд Burberry повідомив, що його квартальні продажі зросли лише на 1% після того, як виручка в Китаї впала на 35%. Такі бренди, як Gucci і Prada, які найбільше покладалися на Китай, найбільш уразливі. Ця проблема посилиться, якщо недавній спад у Китаї перетвориться на рецесію або якщо Китай посилить свої зв'язки з росією та сильніше відірветься від західних країн. Не дивно, що багато лейблів, які колись говорили про Китай як про своє майбутнє, тепер будують амбітні плани щодо розширення американських магазинів.
Вихід на нові ринки
Louis Vuitton і Chanel поклали край старій ідеї про те, що люксові бренди можуть зростати тільки доти, доки у них не закінчаться нові клієнти або вони не втратять свою популярність. Тепер LVMH і Kering обіцяють збільшити продажі своїх найбільших брендів на мільярди доларів у найближчі кілька років. Вони мають плани на нові сегменти — від косметики до меблів і готельного бізнесу. Крім того, вони збираються продавати більше одягу: Kering заявляє, що відкриє десятки магазинів Saint Laurent і Gucci як у пріоритетних для люксів містах, так і на відносно неперевірених ринках.
Валютні коливання
Євро досягла паритету з доларом уперше за двадцять років. На даний момент європейські бренди мають вигоду зі споживчої спроможності американських туристів і безпосередньо на ринку США. Нові бутіки Gucci в Огайо будуть набагато прибутковішими для бренду, оскільки через коливання валютних курсів одна і та ж сумка в Клівленді може коштувати на 20% дорожче, ніж у Мілані.
Крах криптовалюти
Криптомільйонери — одні з найкращих нових клієнтів люксових брендів. Або, принаймні, були ними. У зв'язку з обвалом цін на криптовалюту та NFT, деякі з них тепер відбиваються від кредиторів. Але бренди, як і раніше, налаштовані оптимістично щодо NFT та криптоплатежів у магазинах. Вони не інвестували в технології масштабно, і якщо їхній черговий цифровий проєкт провалиться, можуть спокійно відмовитися від планів на наступний. Причина, через яку криптовалюта взагалі потрапила до цього списку, полягає в тому, що багато експертів бачать майбутнє моди у web3 — починаючи з того, як ми купуємо одяг, і закінчуючи тим, чи носимо ми його у віртуальному світі на додаток до фізичного. Щоб цей перехід відбувся, криптовалюті необхідно повернутись.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: рынок роскоши, криптовалюта, инфляция
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар