Kraft Heinz скорочує свій бізнес на росії

Американський харчовий гігант Kraft Heinz вирішив скоротити свою присутність на російському ринку, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls. Компанія виставила на продаж підрозділ із виробництва дитячого харчування – це дві фабрики потужністю 30 тисяч тонн продукції на рік, а також розроблені для місцевого ринку бренди.
Джерела в інвестиційних колах повідомляють, що йдеться про завод «Хайнц-Георгієвськ» у Ставропольському краї та Іванівському комбінаті дитячого харчування, а також бренди «Розумниця» та «Самі з вусами». За підсумками минулого року компанія збільшила виторг від продажів дитячого харчування на 8,5%, до 43 млн доларів.
Компанія Kraft Heinz утворилася у 2015 році в результаті об'єднання бізнесів Heinz та Kraft Foods. Володіє брендами Kraft, Heinz, Philadelphia, Maxwell House та ін. За підсумками 2021 виручка оцінювалася в 26 млрд доларів. Головним акціонером компанії є інвестиційна компанія Berkshire Hathaway Уоррена Баффетта.
Читайте також: Мережа Tesco посварилася з Mars та Kraft Heinz через підвищення цін
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, новости производителей, кетчуп хайнц
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар