Tabasco створила єдину айдентику для своєї продукції
Американський виробник перцевого соусу Tabasco оновив логотип та слоган — свої трансформації бренд об'єднав у глобальній айдентиці від агентства Mrs&Mr із Нью-Йорка. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Компанія вирішила висвітлювати світ навколо - на зміну звичному позиціонування у соусів прийшов слоган "Light Things Up". Фраза, що підтримує у світі перманентного локдауна, знайшла своє відображення в новому логотипі Tabasco.
Дизайнери вважають, що мінімалістична кольорова гама емблеми підкреслює його крафтову складову.
Крім того, в агентстві розробили яскравий фотостиль, типографіку та креативні елементи для просування на різних медіаносіях.
Раніше єдину айдентику для всіх власних продуктів створив бренд соусів Heinz. В основі концепції — ідея «простої величі», яка нагадує споживачам роль виробника у їхньому повсякденному житті.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, табаска, ребрендинг, новини ритейлу в україні, работа с персоналом, война в украине
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар