05 августа 2022

Tabasco створила єдину айдентику для своєї продукції

Tabasco створила єдину айдентику для своєї продукції
1144

Американський виробник перцевого соусу Tabasco оновив логотип та слоган — свої трансформації бренд об'єднав у глобальній айдентиці від агентства Mrs&Mr із Нью-Йорка. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Компанія вирішила висвітлювати світ навколо - на зміну звичному позиціонування у соусів прийшов слоган "Light Things Up". Фраза, що підтримує у світі перманентного локдауна, знайшла своє відображення в новому логотипі Tabasco.

Дизайнери вважають, що мінімалістична кольорова гама емблеми підкреслює його крафтову складову.

Крім того, в агентстві розробили яскравий фотостиль, типографіку та креативні елементи для просування на різних медіаносіях.

Раніше єдину айдентику для всіх власних продуктів створив бренд соусів Heinz. В основі концепції — ідея «простої величі», яка нагадує споживачам роль виробника у їхньому повсякденному житті.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также