09 серпня 2022

У США 85% рекламодавців тестують альтернативи телевимірювання Nielsen

У США 85% рекламодавців тестують альтернативи телевимірювання Nielsen
1182

За даними звіту Measurement Innovation Task Force галузевої групи Video Advertising Bureau (VAB), рекламодавці все частіше готові використовувати нові інструменти замість традиційних вимірювальних рішень Nielsen. Так, 85% рекламодавців проводять телевимірювання альтернативними способами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Drum.

Згідно з опитуванням VAB, 175 рекламодавців співпрацювали з компаніями-розробниками програм для вимірювання активності глядачів. Найчастіше нові можливості вимірювання використовували у автомобілебудуванні, виробництві товарів повсякденного попиту, телекомунікаціях, ресторанах швидкого харчування та фармацевтичному секторі.

Нові вимірювальні рішення в основному орієнтовані на сегменти лінійного, потокового телебачення, CTV (Connected TV — це пристрій для трансляції відеоконтенту, підключений до телевізора або вбудований в нього) та OOT (over-the-top, метод надання відеопослуг через інтернет). VAB.

Понад 25% респондентів, на долю яких припадає 90% усіх доходів від телевізійної реклами, повідомили, що від 25 до 49% їх основних рекламодавців приймуть чи протестують альтернативи Nielsen.

У лютому Discovery та Omnicom Media Group (OMG) уклали угоду, за якою кілька клієнтів OMG, у тому числі телекомунікаційний холдинг AT&T (володіє WarnerMedia) та страхова компанія State Farm, протестують альтернативу телевимірюванням Nielsen з використанням даних Comscore та VideoAmp.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також