Apple розглядає можливість показу реклами на iPhone та iPad

Американська корпорація Apple планує додати рекламні блоки до більшої кількості фірмових сервісів. Для виробників мобільних телефонів вбудовування реклами програмне забезпечення приносить великий дохід. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Apple активізувала свої зусилля щодо розміщення маркетингової реклами у своєму програмному забезпеченні, включаючи iOS 16. Компанія протестувала додавання спонсорованого контенту в результати пошуку програми «Карти», а також у App Store.
Рекламні оголошення також можуть з'явитися у книжковому та подкастовому бізнесі Apple. Таким чином видавці зможуть додавати оголошення в конкретні області додатків або платити за просування свого контенту в пошукових результатах.
Компанія Apple зараз сильно стурбована збільшенням своїх доходів, і така рекламна стратегія може цьому посприяти. Повідомляється, що Apple прагне потроїти річний дохід від цієї частини.
Оглядач Bloomberg припустив також, що реклама в сервісі TV+ дозволить компанії запропонувати частину контенту безкоштовно або зі знижкою, проте незрозуміло, чи погодяться користувачі збільшення кількості реклами в сервісах компанії.
Раніше стало відомо, що Apple вирішила показувати ще більше реклами в AppStore. Така поведінка Apple не є несподіваною, оскільки багато конкурентів з табору Android давно рухаються в цьому напрямку. Очікується, що середня ціна продажу серії iPhone 14 зросте приблизно на 15%. Презентація нової лінійки відбудеться у вересні.
Читайте також: Apple опублікувала квартальний звіт: продажі досягли рекордних $83 млрд
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, эппл, реклама и маркетинг, айфон, айпод
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар