Tapestry звітувала про рекордні продажі

Міжнародний холдинг люксових товарів Tapestry, до якого входять бренди Coach, Kate Spade New York та Stuart Weitzman, звітував про двозначне зростання продажів у низці регіонів за підсумками четвертого фінансового кварталу та року, що закінчилися 2 липня 2022 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Високі показники в Північній Америці, Японії й інших азіатських країнах, а також у Європі компенсували зниження більш ніж на 30% на ринку Китаю, на території якого діяв локдаун.
Доходи Tapestry від цифрової торгівлі за фінансовий рік були особливо високими: обсяг продажів за рік склав 2 млрд доларів, що на 25% перевищує рівень попереднього року. За квартал операційний прибуток склав 249 млн доларів порівняно з 260 млн доларів за аналогічний період попереднього року.
У той же час показники операційного прибутку за рік покращали та склали 1,18 млрд доларів (операційна маржа - 17,6%) проти 968 млн доларів (операційна рентабельність - 16,8%).
Аудиторія флагманського бренду компанії Coach минулого року збільшилася на 4 млн клієнтів, багато з яких відносяться до молодого покоління. Усього ж за останній фінансовий рік, за даними компанії, кількість нових покупців зросла на 7,7 млн тільки в Північній Америці.
Також зазначається, що середній чек покупки був вищим. Оцінюючи перспективи на 2023 фінансовий рік, керівництво Tapestry прогнозує обсяг продажів на рівні 6,9 млрд. доларів, тобто збільшення на 3–4%.
Читайте також: Бренд Victoria Beckham заборгував 54 млн фунтів стерлінгів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар