23 серпня 2022

Tapestry звітувала про рекордні продажі

Tapestry звітувала про рекордні продажі
1361

Міжнародний холдинг люксових товарів Tapestry, до якого входять бренди Coach, Kate Spade New York та Stuart Weitzman, звітував про двозначне зростання продажів у низці регіонів за підсумками четвертого фінансового кварталу та року, що закінчилися 2 липня 2022 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.

Високі показники в Північній Америці, Японії й інших азіатських країнах, а також у Європі компенсували зниження більш ніж на 30% на ринку Китаю, на території якого діяв локдаун.

Доходи Tapestry від цифрової торгівлі за фінансовий рік були особливо високими: обсяг продажів за рік склав 2 млрд доларів, що на 25% перевищує рівень попереднього року. За квартал операційний прибуток склав 249 млн доларів порівняно з 260 млн доларів за аналогічний період попереднього року.

У той же час показники операційного прибутку за рік покращали та склали 1,18 млрд доларів (операційна маржа - 17,6%) проти 968 млн доларів (операційна рентабельність - 16,8%).

Аудиторія флагманського бренду компанії Coach минулого року збільшилася на 4 млн клієнтів, багато з яких відносяться до молодого покоління. Усього ж за останній фінансовий рік, за даними компанії, кількість нових покупців зросла на 7,7 млн тільки в Північній Америці.

Також зазначається, що середній чек покупки був вищим. Оцінюючи перспективи на 2023 фінансовий рік, керівництво Tapestry прогнозує обсяг продажів на рівні 6,9 млрд. доларів, тобто збільшення на 3–4%.

Читайте також: Бренд Victoria Beckham заборгував 54 млн фунтів стерлінгів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також