Gucci програв у суді: Cuggl - це не підробка, а пародія

Італійський дім моди Gucci (належить французькому конгломерату Kering) програв у суді гучну справу проти японського бренду Cuggl. Останній успішно експлуатує тему пародій на продавців розкоші, винаходячи схожі торгові марки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Бренд Cuggl створює яскраві футболки з власним логотипом. Проблема для Gucci полягає в тому, що бренд штучно «замазує» нижню частину власної торгової марки, після чого вона стає схожою на продукцію модного люксового будинку.
Ще один приклад – запатентований у Японії бренд Guanfi. Він не представляє ніякої цінності і не асоціюється з паризьким шиком, але починає посилатися на Chanel, коли на футболках з'являється наполовину залитим фарбою.
Проте, розглянувши позов від Gucci, патентне бюро Японії ухвалило, що бренди не схожі до ступеня змішування, оскільки споживачі можуть легко відрізнити продукцію мас-маркету від люксу. Молодий місцевий бренд, на думку регулятора, не має наміру «зловживати репутацією» конкурента, хоча в позовній вимогі Gucci вказувалося протилежне. До речі, вартість футболки Cuggl становить лише 2500 єн, що еквівалентно 18 доларам США.
У портфелі Cuggl накопичилося чимало вдалих прийомів і щодо інших брендів - починаючи від Puma до Prada. Модний стартап «винайшов» Azides на противагу Adidas і papagorira замість patagonia.
Останнє рішення суду демонструє світові, що подібна концепція чудово вписується в незвичайну культуру моди острівної держави, коли креативні дизайнери часто кидають виклик справжнім грандам, використовуючи інноваційні ідеї та трохи гумору.
Читайте також: Zara програла справу про «ідентичність» із брендом House of Zana
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, новости моды, гуччи
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар