02 вересня 2022

Škoda представила новий логотип

Škoda представила новий логотип
1529

Чеський автовиробник Škoda представив новий логотип. Це найбільша зміна ідентичності в історії бренду за останні 30 років, повідомляє TradeMaster.UA.

Новий логотип має дві версії. Так, у наступному поколінні автомобілів не буде логотипу з стрілою, що летить, на капоті, замість нього будуть використовуватися лише літери. При цьому напис виконано новим шрифтом із усіченням літер S та A.

3D логотип з стрілкою, що літає, замінений на 2D. Він, як і раніше, розміщуватиметься на офіційних бланках і сайті компанії, а також буде присутнім на деяких частинах автомобіля, наприклад, на колесах та елементах салону.

Корпоративними відтінками стануть два відтінки зеленого: Emerald та Electric Green. Вони будуть використовуватися в оформленні автосалонів та рекламних матеріалів.

Нещодавно одразу кілька автоконцернів оголосили про оновлення логотипів. Наприклад, General Motors запатентував новий фірмовий знак марки Buick. Емблема повністю втратила тривимірність і перестала бути кольоровою. Також переосмислили свій логотип Opel, Nissan, Volkswagen, BMW, Kia й інші автоконцерни.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також