Škoda представила новий логотип

Чеський автовиробник Škoda представив новий логотип. Це найбільша зміна ідентичності в історії бренду за останні 30 років, повідомляє TradeMaster.UA.
Новий логотип має дві версії. Так, у наступному поколінні автомобілів не буде логотипу з стрілою, що летить, на капоті, замість нього будуть використовуватися лише літери. При цьому напис виконано новим шрифтом із усіченням літер S та A.
3D логотип з стрілкою, що літає, замінений на 2D. Він, як і раніше, розміщуватиметься на офіційних бланках і сайті компанії, а також буде присутнім на деяких частинах автомобіля, наприклад, на колесах та елементах салону.
Корпоративними відтінками стануть два відтінки зеленого: Emerald та Electric Green. Вони будуть використовуватися в оформленні автосалонів та рекламних матеріалів.
Нещодавно одразу кілька автоконцернів оголосили про оновлення логотипів. Наприклад, General Motors запатентував новий фірмовий знак марки Buick. Емблема повністю втратила тривимірність і перестала бути кольоровою. Також переосмислили свій логотип Opel, Nissan, Volkswagen, BMW, Kia й інші автоконцерни.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, шкода, логотип шкода, автомобили шкода, новости компаний, что нового на рынке, новости ритейла, санкции против россии, выход бизнеса из рф, помощь зсу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар