Carrefour представила іспанським покупцям кошик товарів вартістю 30 євро в рамках політики зниження цін

Carrefour має намір продавати іспанським споживачам кошик із 30 основних товарів за 30 євро. Це сталося після того, як уряд Іспанії оголосив про намір звернутися до великих торгівельних мереж із пропозицією спеціальних цінових пакетів для пом’якшення інфляції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
«Поточна ситуація вимагає оперативних та ефективних заходів, — прокоментував Олександр де Пальмас, виконавчий директор Carrefour Іспанія. - У ці часи, коли кожна покупка є ціннішою, ніж будь-коли, Carrefour відповідає своїм клієнтам. Ми працюємо над тим, щоб запропонувати рішення для заощаджень, які захистять купівельну спроможність сімей в Іспанії».
Оголошення уряду зустріли критикою іспанські бізнес-групи та деякі політики, які розглядають цей крок як втручання уряду в цінову політику бізнесу.
Міністерка праці Йоланда Діас, яка в понеділок оголосила, що шукає угоди з супермаркетами, спростувала цю критику, заявивши, що це допоможе бідним сім’ям продовжувати харчуватися здорово.
Діас, одна із трьох віце-прем’єр-міністрів Іспанії, заявила, що угода визначить кошик основних продуктів, на які ритейлери можуть встановлювати зменшені ціни.
Французька роздрібна мережа Carrefour - друга за величиною продуктова мережа в Іспанії після домінуючої Mercadona - заявила, що сподівається підвищити купівельну спроможність іспанських сімей. Ексклюзивна пропозиція кошика включатиме серед інших продуктів консерви, макарони, олію та каву.
Основна асоціація роботодавців, CEOE, засудила крок Carrefour як «радянський», тоді як міністр сільського господарства Іспанії, член лідера коаліції Соціалістичної партії (PSOE), заявив, що згідно з європейським законодавством, цінові інтервенції можуть бути прийняті лише на регульованих ринках. Агропродовольчий сектор закликав знизити податок на продукти харчування.
У серпні інфляція в Іспанії досягла 10,3%. У липні борошно подорожчало майже на 40%, а макаронні вироби, яйця чи молоко перевищили зростання цін на 22%.
У серпні Carrefour заморозила ціни на 100 продуктів у Франції.
Читайте також: Carrefour запустила продажі веганського пива в Польщі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, карфур, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар