Росіяни назвали вихід IKEA і Samsung найбільшою втратою

Найбільшою втратою серед зарубіжних брендів, що пішли з ринку, 44% росіян вважає IKEA. Майже чверть опитаних шкодує про вихід Samsung, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на опитування Webbankir.
Респонденти повідомили, що помітили втрати в таких групах товарів, як автомобілі та запчастини до них (36,8%), ліки (28,4%), побутова техніка й електроніка (22,3%). Понад 20% відчули нестачу зарубіжних товарів повсякденного попиту (предмети особистої гігієни, побутова хімія, батарейки, посуд), одягу та взуття.
Що стосується брендів, то найбільшою втратою стали IKEA та Samsung. Серед інших популярних компаній, чий догляд викликає жаль, росіяни відзначали Adidas (17%), Nike (14%), McDonald's (9%). По 15% опитаних жалкують про звільнення Apple, Coca-Cola й H&M.
Раніше повідомлялося, що з початку року росіяни стали удвічі частіше купувати одяг, взуття й аксесуари в секонд-хендах та комісійках. Інтерес до сегменту підвищився на тлі виходу з країни закордонних магазинів одягу, а також відповідає тренду на екологічність та усвідомлене споживання.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, икеа, ссамсунг, новости производителей, санкции против россии, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар