12 вересня 2022

Electrolux скоротить витрати через зростання інфляції та падіння попиту

Electrolux скоротить витрати через зростання інфляції та падіння попиту
1348

Шведський виробник побутової техніки Electrolux вирішив розпочати програму скорочення витрат через інфляцію, що викликала зниження споживчого попиту, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

За оцінками компанії, ринковий попит на основну побутову техніку в Європі та США в третьому кварталі знизився значно швидше, ніж у другому кварталі, що зумовлено впливом високої інфляції на покупки споживчих товарів тривалого користування та низьким рівнем споживчої довіри. Високий рівень товарних запасів у роздрібній торгівлі посилив вплив уповільнення споживчого попиту.

Наголошується, що рада директорів вирішила розпочати програму скорочення витрат у зв'язку з очікуванням послаблення ринкового попиту в Європі та США у 2023 році. Наголошується, що програма буде спрямована на зниження змінних витрат, при цьому особливу увагу буде приділено усуненню неефективних витрат у нашому ланцюжку поставок та виробництві. Структурне скорочення витрат відбудеться переважно в Європі та Північній Америці і включатиме визначення пріоритетів і заходів щодо підвищення ефективності.

Пояснюється, що ці заходи передбачають оптимізацію портфеля НДДКР, адміністративної діяльності, продажу та маркетингу. За офіційними даними, інфляція в США в липні склала 8,5%, місяцем раніше вона досягла 9,1% - рекордний показник з листопада 1981 року.

Читайте також: Electrolux залишає російський ринок

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також