Electrolux скоротить витрати через зростання інфляції та падіння попиту

Шведський виробник побутової техніки Electrolux вирішив розпочати програму скорочення витрат через інфляцію, що викликала зниження споживчого попиту, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
За оцінками компанії, ринковий попит на основну побутову техніку в Європі та США в третьому кварталі знизився значно швидше, ніж у другому кварталі, що зумовлено впливом високої інфляції на покупки споживчих товарів тривалого користування та низьким рівнем споживчої довіри. Високий рівень товарних запасів у роздрібній торгівлі посилив вплив уповільнення споживчого попиту.
Наголошується, що рада директорів вирішила розпочати програму скорочення витрат у зв'язку з очікуванням послаблення ринкового попиту в Європі та США у 2023 році. Наголошується, що програма буде спрямована на зниження змінних витрат, при цьому особливу увагу буде приділено усуненню неефективних витрат у нашому ланцюжку поставок та виробництві. Структурне скорочення витрат відбудеться переважно в Європі та Північній Америці і включатиме визначення пріоритетів і заходів щодо підвищення ефективності.
Пояснюється, що ці заходи передбачають оптимізацію портфеля НДДКР, адміністративної діяльності, продажу та маркетингу. За офіційними даними, інфляція в США в липні склала 8,5%, місяцем раніше вона досягла 9,1% - рекордний показник з листопада 1981 року.
Читайте також: Electrolux залишає російський ринок
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, электролюкс, новости компаний, что нового на рынке, новости ритейла, санкции против россии, выход бизнеса из рф, помощь зсу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар