TikTok готується запустити live-шопінг у США
Компанія-власник популярної програми коротких відеоповідомлень TikTok шукає партнерів для запуску в США функції live-шопінгу, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times.
За даними видання, представники платформи ведуть перемовини з каліфорнійським стартапом TalkShopLive щодо надання відповідної інфраструктури. Передбачається, що TalkShopLive отримає 10% комісійних із продавців за надання послуг, але на початковому етапі проєкту TikTok, швидше за все, компенсуватиме ці витрати. Поки що обговорення умов триває і немає конкретної інформації, коли саме функцію буде реалізовано.
З минулого року TikTok використовує аналогічну опцію у Великій Британії, яка стала першою країною за межами Азії для тестування цього виду продажів. Однак у липні з'явилася інформація про те, що проєкт не виправдав очікувань, у зв'язку з чим компанія розглядає можливість розвитку інструментів онлайн-шопінгу в інших країнах, насамперед у США та Німеччині.
Тим часом формат здійснення покупок у режимі реального часу у Північній Америці поки що не характеризується проявом інтересу з боку покупців.
Низка великих компаній, включно з Amazon, роблять спроби впровадити подібні механізми на своїх майданчиках, але не розкривають дані про їхню комерційну результативність.
Читайте також: TikTok загрожує штраф на $29 млн за незаконне збирання особистих даних дітей
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, e-commerce, живые покупки
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар