LVMH фіксує стабільне зростання за підсумками 9 місяців

Холдинг LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton зафіксував виторг у розмірі 56,5 млрд євро за перші дев'ять місяців 2022 року, що на 28% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року. Органічне зростання виручки за період склало 20%, а в третьому кварталі — 19%, що відповідає тенденціям, що спостерігалися у першому півріччі 2022 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Висока динаміка продажів у порівнянні з початком року була продемонстрована в Європі, США та Японії у зв'язку з відновленням попиту на місцевих ринках та активізації міжнародних поїздок. В Азіатському регіоні (включаючи Китай) протягом перших дев'яти місяців 2022 року рівень зростання був нижчим, однак у третьому кварталі він прискорився через часткове ослаблення ковідних обмежень.
У бізнес-групі Fashion & Leather Goods прибуток за перші дев'ять місяців 2022 року збільшився на 31% (24% в органічному вираженні). Серед окремих брендів особливо високих результатів досяг Louis Vuitton. Останні жіночі колекції ready-to-wear, розроблені Ніколя Геск'єром, а також нові продукти, в першу чергу, вироби зі шкіри та годинники, мали великий успіх.
Christian Dior планомірно нарощував показники у всіх продуктових лінійках. Додаткову увагу до бренду вдалося привернути завдяки відкриттю на початку року історичного бутіка модного дому на вулиці Монтень в Парижі. Підсумком трирічної реконструкції будівлі став оновлений простір, який став місцем тяжіння для численних шанувальників марки.
Також суттєве зростання спостерігалося у брендів Celine та Loewe, які у своєму комерційному просуванні максимально використовують сильний творчий потенціал креативних директорів — Еді Слімана та Джонатана Андерсона відповідно.
Для Loro Piana була характерна рівномірна динаміка, а модний будинок Fendi реалізував низку значних маркетингових активностей у рамках святкування 25-річчя своєї культової сумки Baguette на спеціальному показі в Нью-Йорку.
Незважаючи на невизначеність економічного та геополітичного контексту, LVMH розраховує, що тенденція зростання збережеться і в останньому кварталі 2022 року.
Читайте також: LVMH розробляє спосіб «вирощування» штучного хутра
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, луи виттон, моет, хеннеси, Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар