14 жовтня 2022

LVMH фіксує стабільне зростання за підсумками 9 місяців

LVMH фіксує стабільне зростання за підсумками 9 місяців
1677

Холдинг LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton зафіксував виторг у розмірі 56,5 млрд євро за перші дев'ять місяців 2022 року, що на 28% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року. Органічне зростання виручки за період склало 20%, а в третьому кварталі — 19%, що відповідає тенденціям, що спостерігалися у першому півріччі 2022 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Висока динаміка продажів у порівнянні з початком року була продемонстрована в Європі, США та Японії у зв'язку з відновленням попиту на місцевих ринках та активізації міжнародних поїздок. В Азіатському регіоні (включаючи Китай) протягом перших дев'яти місяців 2022 року рівень зростання був нижчим, однак у третьому кварталі він прискорився через часткове ослаблення ковідних обмежень.

У бізнес-групі Fashion & Leather Goods прибуток за перші дев'ять місяців 2022 року збільшився на 31% (24% в органічному вираженні). Серед окремих брендів особливо високих результатів досяг Louis Vuitton. Останні жіночі колекції ready-to-wear, розроблені Ніколя Геск'єром, а також нові продукти, в першу чергу, вироби зі шкіри та годинники, мали великий успіх.

Christian Dior планомірно нарощував показники у всіх продуктових лінійках. Додаткову увагу до бренду вдалося привернути завдяки відкриттю на початку року історичного бутіка модного дому на вулиці Монтень в Парижі. Підсумком трирічної реконструкції будівлі став оновлений простір, який став місцем тяжіння для численних шанувальників марки.

Також суттєве зростання спостерігалося у брендів Celine та Loewe, які у своєму комерційному просуванні максимально використовують сильний творчий потенціал креативних директорів — Еді Слімана та Джонатана Андерсона відповідно.

Для Loro Piana була характерна рівномірна динаміка, а модний будинок Fendi реалізував низку значних маркетингових активностей у рамках святкування 25-річчя своєї культової сумки Baguette на спеціальному показі в Нью-Йорку.

Незважаючи на невизначеність економічного та геополітичного контексту, LVMH розраховує, що тенденція зростання збережеться і в останньому кварталі 2022 року.

Читайте також: LVMH розробляє спосіб «вирощування» штучного хутра

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також