17 жовтня 2022

H&M представила в Нью-Йорку переможців екопремії

H&M представила в Нью-Йорку переможців екопремії
1309

Шведський ритейлер H&M вперше в Нью-Йорку провів захід, на якому відбулися презентації 6 проєктів-переможців премії а галузі сталого розвитку моди Global Change Award, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.

Одним із основних проєктів довгострокової програми «Planet Positive Perspectives» (з англ. — позитивні перспективи для планети), що реалізується H&M, є фінансовий та організаційний супровід премії Global Change Award, яка була заснована у 2015 році такими компаніями й організаціями, як H&M Foundation, Accenture, KTH Royal Institute of Technology та Mills Fabrica.

Призовий фонд щорічного конкурсу інновацій для модної індустрії складає 1 млн євро. На церемонію вшанування лауреатів цьогорічного конкурсу були запрошені експерти індустрії й інвестори. Зокрема, з презентаціями пілотних проєктів ознайомилися представники консалтингової компанії Accenture, венчурних компаній, що спеціалізуються на попередніх та ранніх стадіях інвестування стартапів – Closed Loop Partners, Alante Capital та Incorporated Group, некомерційної організації Apparel Impact Institute тощо.

У заході також взяли участь проєкти-лауреати премії Global Change Awards за минулі роки: EON (рішення для цифрової ідентифікації) та Unspun (технологія індивідуальної посадки джинсових виробів), до якого приєдналися спеціалісти турецького виробника джинсової тканини ISKO.

Після урочистих виступів спікерів шість переможців конкурсу представили аудиторії свої розробки. Серед них були наступні проєкти: Rubi (віскоза та ліоцелл, отримані за рахунок викидів вуглекислого газу), Biorestore (спосіб прання, що відновлює старий і зношений одяг до стану нового), BioPuff (біоальтернатива гусячому пуху), CottonAce (рішення на основі штучного покращує методи вирощування для фермерів), RE:lastane (перші тканини, що переробляються, з суміші еластану та поліестеру) та колекція Zer (багаторазовий одяг, виготовлений методом 3D-друку).

Для учасників також влаштували раунд 5-хвилинних пітч-виступів, в яких вони коротко презентували свої продукти потенційним інвесторам, які були присутні у залі. Після офіційної частини у них також була можливість неформально поспілкуватися з гостями й експертами, щоб докладніше розповісти про свої ідеї та їхні комерційні перспективи.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також