18 жовтня 2022

TikTok перетвориться на потужний майданчик для електронної торгівлі

TikTok перетвориться на потужний майданчик для електронної торгівлі
1097

На такі плани вказують, зокрема, оголошення про вакансії, що з’явилися протягом останніх кількох тижнів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM. На думку експертів, існують поважні підстави вважати, що популярна соцмережа TikTok хоче створити реальну конкуренцію для таких глобальних гігантів, як Amazon.

Наприклад, в одному з оголошень, що було опубліковано адміністрацією TikTok, зазначено, що майбутні працівники «будуватимуть нову службу виконання робіт з нуля». В оголошеннях про вакансії додатково зазначено, що глобальна команда з виконання завдань створюватиме систему електронної комерції, яка стане безпечною, інноваційною та інтуїтивно зрозумілою.

Вакансії відкриті у таких місцях, як Лос-Анджелес і Сіетл. Тут набирають не лише менеджерів високого рівня, але й працівників для виконання логістичних операцій.

Представники самої компанії поки що відмовляються надавати додаткову інформацію про майбутні центри електронної комерції та розподілу товарів. Хоча один з них нещодавно обмовився, що «ми зосереджені на забезпеченні цінного досвіду покупок у країнах, де наразі доступний TikTok Shop, у Південно-Східній Азії та Великій Британії, що включає надання продавцям ряду характеристики продукту та варіанти доставки».

Також відомо, що багато роздрібних брендів уже звернулися до TikTok, щоб використати потенціал його 750-мільйонної аудиторії користувачів.

Протягом останніх двох років TikTok розвивав напрямок так званої соціальної комерції та додавав до свого переліку відповідні застосунки. У липні компанія запустила шеститижневу освітню програму для малого бізнесу , яка мала на меті допомогти підприємствам збільшити продажі через платформу. А трохи більше року тому почали створювати функцію TikTok Shopping. Далі користувачі могли реєструвати облікові записи у TikTok For Business, що дозволяло здійснювати продажі просто у своєму профілі.

За даними дослідження Gartner цього року 2% клієнтів, що використовують платформи електронної торгівлі, готові купувати щось через TikTok. Зважаючи на величезну аудиторію мережі, це може стати непоганою відправною точкою для подальшого розвитку бізнесу.

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також