Джаред Лето запустить власний бренд косметики

Актор і музикант, фронтмен рок-гурту 30 Seconds to Mars Джаред Лето збирається запустити продажі косметики під власним брендом Twentynine Palms, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Vogue.
Це буде гендерно-нейтральна доглядова косметика для обличчя, тіла та волосся. За словами самого Лето, він ніколи не був зацікавлений у б'юті-продуктах, проте його приваблює ідея догляду за собою «найприроднішим із можливих способів».
Назва нового бренду від артиста збігається з ім'ям міста в США, що знаходиться біля національного парку Джошуа-Трі. За словами Лето, дизайн упаковки натхненний фіолетовим сутінковим небом над пустелею Мохаве.
Артист опублікував зображення флакона в сторіз в Instagram.
Всього до лінійки увійдуть 11 продуктів, включаючи глиняну маску, що очищає, сироватку, що відлущує, крем для очей та інші б'юті-засоби. Ціна на всі косметичні товари поки не відома, проте крем для шкіри навколо очей коштуватиме $97.
Косметика створювалася під керівництвом доктора хімічних наук Кейт Форбс, яка раніше працювала в австралійській компанії, що виготовляє елітні косметичні засоби Aesop. За словами Форбса, при створенні продуктів вона враховувала прагнення Лето до екологічного та природного життя.
Артист має намір розвивати співпрацю свого бренду з художньою резиденцією у долині Коачелла High Desert Test Sites, а також з іншими компаніями, що працюють у галузі предметів для дому та дизайну.
Також Лето планує доповнити лінійку Twentynine Palms серією парфумів з ароматами евкаліпту, мирри та японського ветівера.
Читайте також: Ілон Маск представив парфум з ароматом паленого волосся
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар