26 жовтня 2022

Китайські платформи електронної торгівлі відкрили попереднє замовлення перед Днем холостяка

Китайські платформи електронної торгівлі відкрили попереднє замовлення перед Днем холостяка
1387

Найбільші китайські платформи електронної торгівлі розпочали рекламні акції та прийом передзамовлень напередодні Дня холостяка, що відзначається щорічно 11 листопада, коли в Китаї проводяться тотальні розпродажі різних товарів зі знижками. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Традиційно наймасштабніші розпродажі пройдуть на платформі Tmall, що належить корпорації Alibaba. Участь у них, за даними ресурсу, цього року мають взяти близько 290 тисяч брендів з усього світу, мільйони індивідуальних підприємців та представників малого та середнього бізнесу. Для порівняння в першому такому розпродажі, що відбувся у 2009 році, свої товари представили лише 27 компаній.

Передпродажі на Tmall почалися в понеділок, а конкуруючі платформи JD.com та Pinduoduo розгорнули їх ще 20 жовтня. Таким чином, покупцям вже дозволено вносити авансові платежі за цінами, які стануть доступними в День холостяка.

Передпродажі першого дня (20 жовтня) показали, що купівельна спроможність споживачів набагато вища, ніж під час минулорічної акції. Особливим попитом нині користуються комп'ютери, мобільні телефони, побутова техніка, косметика, одяг та інших споживчих товарів.

День тотального розпродажу, який називають Китаєм Днем холостяка, або Всесвітнім днем шопінгу, проводиться на майданчиках Alibaba 11 листопада з 2009 року. У цей день протягом 24 годин магазини значно знижують ціни на всіх онлайн-майданчиках компанії.

Читайте також: Amazon загрожує великий штраф у Великій Британії за порушення закону про конкуренцію

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також