Обсяг продажів Heineken у третьому кварталі виріс слабше за прогнози

Heineken, друга за величиною пивоварна компанія у світі, у третьому кварталі 2022 року зафіксувала зростання виручки на 27,5%, проте продажі в натуральному вираженні збільшилися слабше за очікування ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, виручка в липні-вересні склала 9,415 млрд євро порівняно з 7,38 млрд євро за аналогічний період роком раніше. Виручка без урахування одноразових факторів та амортизації (BEAI) підвищилася на 19,8%, до 7,79 млрд з 6,03 млрд євро. Консенсус-прогноз аналітиків, складений самою компанією, передбачав цей показник на рівні 7,88 млрд. євро. Обсяг продажів пива в минулому кварталі збільшився на 8,9% в органічному вираженні замість зростання, що очікувалося, на 12%.
Негативним фактором стали слабкі темпи зростання продажів в Африці, Близькому Сході, Європі та Північній і Південній Америці, повідомляє компанія. Тим часом в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні продажі злетіли майже удвічі, на 89,6%.
Продаж преміальних марок пива в натуральному вираженні підвищився на 15% у минулому кварталі, зокрема флагманської марки Heineken - на 11,5%.
Heineken реалізує продукцію більш ніж у 190 країнах світу. Портфель компанії налічує близько 300 брендів, включаючи марки Heineken, Amstel, Anchor, Biere Larue, Bintang, Birra Moretti, Cruzcampo, Desperados, Dos Equis, Foster's, Newcastle Brown Ale, Ochota, Primus, Sagres, Sol, Star, Strongbow, Tecate, Tiger та Zywiec.
Читайте також: Heineken випустила кросівки Heinekicks із пивом у підошві
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, новости компаний, хайнекен, пиво хайнекен
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар