28 жовтня 2022

Леонардо ДіКапріо фінансує розробку веганських кросівок

Леонардо ДіКапріо фінансує розробку веганських кросівок
1674

Британський взуттєвий бренд Loci оголосив про отримання венчурного фінансування у розмірі 4 млн фунтів стерлінгів на розвиток свого проєкту зі створення веганських кросівок від групи інвесторів, яку очолює популярний голлівудський актор і екоактивіст Леонардо ДіКапріо. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Footwear News.

Раунд посівного фінансування виділяється на доопрацювання головного продукту на ранньому етапі розвитку стартапу і відноситься до інвестицій з високим ступенем ризику. Проте компанії Loci, яка існує лише півтора роки, вдалося довести перспективність свого проєкту та продемонструвати ефективність виконаної роботи, в яку вже було вкладено близько 1 млн фунтів стерлінгів залучених у минулому році первинних коштів.

Поряд з Леонардо ДіКапріо додатковими інвесторами виступили Мартін Отт, колишній глобальний глава Adidas зі злиття та поглинання та венчурного капіталу, а також Джеймс Карнс, колишній віце-президент Adidas зі глобальної стратегії бренду та сталого розвитку.

Бренд Loci був заснований у квітні 2021 року з метою виробництва 100% веганських кросівок, що складаються з перероблених, відновлюваних та біорозкладних матеріалів. Компанія планує використовувати нове фінансування для розширення своєї команди, збільшення мережі постачальників, посилення маркетингу та запуску магазинів у Лос-Анджелесі.

Співзасновники марки Еммануель Ерібо та Філіп Хомсі не вважають свій бізнес принципово інноваційним, а бачать його основну місію в «забезпеченні екологічної стійкості та відсутності жорстокості по відношенню до тварин». Вони не розкрили конкретних фінансових показників, але уточнили, що продажі Loci за перший рік склали семизначну кількість і зросли більш ніж на 500% з моменту свого заснування. При цьому 10% онлайн-прибутку компанія жертвує охороною дикої природи.

В даний час веганські кросівки бренду продаються на 26 світових ринках у таких роздрібних мережах, як Bergdorf Goodman, Nordstrom та Neiman Marcus. Однак пріоритетом компанії є бізнес у форматі DTC [або D2C - direct to customer, взаємодія з клієнтами через власні майданчики], на частку якого минулого року припало близько 70% збуту.

Бренд націлений на активне просування в США, де взуття Loci вже носять Єва Лонгорія, Міла Куніс, Бен Аффлек та інші знаменитості. Увага до продукції, яка зросте завдяки співінвестуванню проєкту Леонардо ДіКапріо може стати сильним драйвером на цьому ринку.

Актор широко відомий своїми ініціативами захисту природи. Так, наприклад, він фінансував такі розробки зі створення веганських продуктів харчування та альтернатив м'ясу, як Neat Burger, Aleph Farms та Mosa Meat. Леонардо ДіКапріо також є інвестором компанії з вирощування шкіри з клітинних культур VitroLabs Inc., американської марки стійкого взуття та одягу Allbirds та організації Waterplan, яка спеціалізується на зниженні обсягу стічних вод та запобіганні кліматичним катастрофам.

Читайте також: Бренд Lululemon випустив аксесуари з грибів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також