Німецький маркетплейс Zalando випускатиме одяг для людей з обмеженими можливостями

Німецький маркетплейс Zalando готується випустити спеціальну колекцію одягу для людей з обмеженими можливостями, що включає понад 140 предметів гардеробу під торговими марками модної платформи. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail.
Крім того, Zalando також розповсюджуватиме адаптовану колекцію Tommy Hilfiger. Його приватні бренди, у тому числі Zign, Pier One та Anna Field, створили свою першу колекцію, орієнтовану на людей з обмеженими можливостями.
Колекція включає понад 140 моделей одягу, взуття та аксесуарів, які відповідають потребам людей з обмеженими можливостями. До них відносяться предмети, придатні для використання в інвалідних візках, вироби з застібками, що легко застібаються, або одяг для людей з чутливою шкірою.
Наразі асортимент доступний у всіх 25 країнах, де працює Zalando. Zalando також додає адаптивну колекцію Tommy Hilfiger до свого асортименту на дев'яти ринках, включаючи Бельгію, Францію, Німеччину та Нідерланди.
Tommy Hilfiger – піонер доступної моди: з 2017 року лейбл став одним із перших великих модних брендів, які випустили власні адаптивні колекції. Спеціальна веб-сторінка допомагає клієнтам доступно знаходити та купувати модний одяг. Для демонстрації колекцій також було запущено маркетингову кампанію, присвячену людям з обмеженими можливостями.
Читайте також: Zalando продовжує підкорювати Східну Європу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, заландо, онлайн-магазин
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар