02 листопада 2022

Shein наближається до H&M та Inditex за продажами

Shein наближається до H&M та Inditex за продажами
1906

Розмір виручки китайського ритейлера швидкої моди Shein за 2022 рік наближається до 24 млрд доларів, що можна порівняти з минулорічними показниками таких провідних світових виробників одягу, як H&M та Inditex, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Shoppers.

За даними, які наводить The Wall Street Journal, валовий товарообіг компанії Shein зросте цього року на 50% до 30 млрд доларів. Для порівняння — виторг Inditex у 2021 фінансовому році склав 27,7 млрд євро (27,6 млрд доларів). За перше півріччя 2022 фінансового року виторг іспанської групи зріс на 24% до 14,8 млрд євро, що пояснюється зняттям ковідних обмежень і зростанням купівельної активності.

Виторг H&M за 2020-2021 фінансовий рік (завершився в листопаді 2021 року) склав 18,1 млрд доларів.

Феномен комерційного успіху Shein ґрунтується на унікальності його бізнес-моделі, яка дозволяє пропонувати великий асортимент дешевого одягу та швидко впроваджувати модні тренди. У компанії свій ланцюжок поставок у Гуанчжоу (найбільшому виробничому центрі Китаю), що налічує понад 3000 постачальників, при цьому майже всі свої товари ритейлер продає споживачам у більш ніж 150 країнах.

У середньому, 98 зі 100 вироблених товарів Shein знаходять свого покупця, що забезпечує максимальний коефіцієнт реалізації, що є ключовим показником ефективності ланцюжка поставок та головним чинником ціноутворення. Компанія замовляє у виробників невеликі партії — лише 100–200 екземплярів. Завдяки спеціальному програмному забезпеченню в реальному часі можна відстежувати виробничий цикл та оцінювати попит на товари. Алгоритми здатні аналізувати продажі, поведінку клієнта під час перегляду речі та інші параметри, що дозволяють оперативно коригувати будь-яку стадію випуску продукції.

Щодня на сайті Shein з'являється приблизно 6000 нових товарів, а представлений асортимент включає близько 600 000-700 000 позицій, що набагато більше, ніж інші ритейлери. Також компанія нещодавно запустила власну ресейл-платформу та розвиває напрямок офлайн-продажів у форматі попап-магазинів.

Читайте також: Shein виходить на ринок ресейлу

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також