L'Oreal заморозила витрати на рекламу у Twitter

Група L'Oreal SA, найбільший у світі виробник косметики, призупинила витрати на рекламу у Twitter через кілька днів після того, як компанію придбав мільярдер Ілон Маск. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times.
L'Oreal входить до десятки найбільших рекламодавців у світі. Торік рекламні витрати компанії перевищили 10 млрд євро. При цьому фірма витрачає лише невелику частину бюджету на рекламу у Twitter.
Минулого тижня розміщення реклами у Twitter припинив найбільший американський автовиробник General Motors. Керівники деяких найбільших рекламних фірм також зазначають, що їхні клієнти почали переглядати та в окремих випадках скорочувати свою присутність на платформі.
«Компанії йдуть по-тихому», - сказав один із топ-менеджерів. Interpublic, одна з провідних рекламних груп у світі, рекомендувала своїм клієнтам призупинити рекламу у Twitter протягом наступного тижня.
Американський конгломерат, який володіє маркетинговими компаніями McCann і MullenLowe, також порадив рекламодавцям дочекатися "більшої ясності" щодо подальших планів Twitter.
Читайте також: L'Oreal оштрафували на 370 тисяч євро за шпигунство
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар