10 листопада 2022

Carrefour зосередиться на кліматі та купівельній спроможності

Carrefour зосередиться на кліматі та купівельній спроможності
1233

Французький ритейлер Carrefour оголосив Стратегічний план до 2026 року, в якому наголошується на скороченні витрат і зосередженні на форматах знижок і ВТМ. Водночас група інвестуватиме в електронну комерцію та стійкий розвиток. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Сьогодні генеральний директор Carrefour Александр Бомпард представив Стратегічний план до 2026 року, в якому передбачається суттєва економія коштів – до чотирьох мільярдів євро до 2026 року. Разом з цим передбачається збільшення інвестицій для вирішення основних майбутніх завдань з 1,7 до 2 мільярдів євро. Цими проблемами є, перш за все, купівельна спроможність і клімат.

Ритейлер посилить увагу до приватних брендів: у 2026 році на них має припадати 40% продажів продуктів харчування (порівняно з 33% сьогодні). Група також зосередиться на дисконтних форматах.

У своїх гіпермаркетах Carrefour спростить асортименти. Асортимент продуктів харчування скорочується на 20 %: це має покращити читабельність полиць. У непродовольчому секторі фіксована пропозиція навіть скоротиться на 40%. Буде значно більше акцій на вхід/вихід.

Carrefour залишається прихильним до франчайзингових форматів: 90% усіх магазинів, що відкриваються в Європі, працюватимуть за франшизою. Ритейлер планує міжнародну експансію на десять нових ринків в Африці, на Близькому Сході та в Латинській Америці. Обсяг продажів електронної комерції до 2026 року має досягти десяти мільярдів євро.

Щоб боротися з кліматичними змінами, Carrefour хоче вдвічі скоротити харчові відходи в магазинах у 2025 році (порівняно з 2016 роком). До цього терміну вся упаковка приватних торгових марок має бути придатною для повторного використання, переробки або компостування. Чотири з кожних п'яти листівок будуть оцифровані. Споживання енергії має зменшитися на п'яту частину, і в той же час компанія передбачає 4,5 мільйона квадратних метрів сонячних панелей на своїх автостоянках до 2026 року.

Крім того, Carrefour посилює свою прихильність до сталого сільського господарства та запускає у Франції новий формат екологічно чистих магазинів під назвою «Potager City».

Читайте також: Carrefour запустить доставку в холодильник покупця

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також