12 грудня 2022

Shein хоче стати маркетплейсом

Shein хоче стати маркетплейсом
1466

Китайський інтернет-ритейлер Shein, визнаний у 2022 році найпопулярнішим фешн-брендом на світовому ринку, розглядає можливість зміни концепції та перетворення на повноцінний маркетплейс.Shein планує пустити на власну платформу сторонніх продавців, які зможуть продавати одяг та взуття безпосередньо клієнтам, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.

«Платформа ринкового майданчика надає низку додаткових товарів та варіантів доставки, і ми очікуємо, що це призведе до зростання залученості та задоволеності клієнтів», - прокоментували у прес-службі компанії.

В даний час онлайн-ритейлер диверсифікує ланцюжок поставок за межами Китаю. Зокрема, влітку було запущено виробництво одягу в Туреччині, а також відкрито власний склад інтернет-гіганта в Польщі для надсилання замовлень до країн Західної Європи.

За останні роки Shein перетворилася на одного з найбільших онлайн-продавців одягу на світовому ринку, дотримуючись стратегії надання клієнтам широкого асортименту одягу за низькими цінами. Капіталізація бізнесу сьогодні оцінюється у понад 100 млрд доларів. Дохід Shein у 2022 році становитиме, ймовірно, 24 млрд доларів.

Із запуском власного маркетплейсу Shein зможе конкурувати у глобальному масштабі з такими інтернет-гігантами як AliExpress та Amazon. З лютого 2021 року компанія базується у Сінгапурі. Продаж ведеться на 150 світових ринках. Від більшості конкурентів ритейлер відрізняється використанням моделі відстеження виробництва в режимі реального часу та оцінки переваг та попиту покупців за допомогою алгоритмів.

Читайте також: Shein планує розвивати альянси з іншими брендами

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також