Падіння роздрібних продажів у світі в листопаді продовжилося

Зниження рівня роздрібних продажів у США в листопаді стало найбільшим за 11 місяців поточного року. За даними Міністерства торгівлі країни, середній чек знизився на 0,6% після зростання на 1,3% у жовтні, а роздрібні продажі – на 0,2% (без урахування продажів автомобілів та бензину). Це значення збігається із середньою оцінкою економістів Bloomberg, які наводить Business of Fashion, повідомляє TradeMaster.UA.
Тенденція спостерігалася на тлі високої інфляції в 9 із 13 категорій товарів, що відстежуються. Невелике зростання на рівні 0,9% було відзначено у листопаді лише у сфері послуг (ресторани та бари), що демонструє позитивну динаміку четвертий рік поспіль. З урахуванням поточної фінансової політики, яку проводить держава, аналітики не виключають, що слабкість споживчого попиту може зберегтися і в наступному 2023 році, що призведе до уповільнення економічного зростання.
При цьому під час проведення традиційного листопадового розпродажу ритейлери оголосили акції на широкий асортимент товарів, включаючи іграшки, одяг та електроніку, що підвищило показники онлайн-продажів у цей період на 4% порівняно з минулим роком. Тим не менш, навіть такі великі гравці ринку електронної комерції, як Amazon.com Inc., відзначили зниження виручки в листопаді майже на 1%.
У Китаї економічні показники в листопаді виявилися також нижчими за прогнози, що, можливо, більшою мірою вплинуло на рішення влади послабити вимоги режиму «нульової терпимості» до COVID-19, ніж протести. Згідно з опублікованими офіційними даними за листопад, зняття жорстких обмежень не призвело до прогнозованих позитивних результатів в економіці. Так, за даними Національного бюро статистики країни, роздрібні продажі в листопаді знизилися на 5,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Цей показник виявився гіршим за розрахований агентством Reuters (зниження на 3,7%) і свідчить про значне падіння порівняно з жовтневими підсумками — мінус 0,5% у річному обчисленні.
Листопадовий спад частково зумовлений порушенням роботи ключових виробничих центрів, таких як Гуанчжоу та Чженчжоу, де сталися запеклі зіткнення між робітниками та поліцією. Проте онлайн-споживання в країні неухильно зростало — з січня по листопад продаж збільшився на 6,4% у річному вираженні і склав 27,1% від загального обсягу роздрібного споживчого сектору.
Загалом, на думку аналітиків компанії з управління активами Natixis, до кінця першого кварталу 2023 очікується відновлення зростання економічних показників. Ситуація багато в чому залежатиме від того, наскільки сильними будуть зростання інфляції та збої в ланцюжках постачання, причинами яких стане не карантин, а відсутність робочої сили через масову зараження.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости эколномики, новости ритейла, розничные продажи в мире
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар