Французький бренд DIM йде з росії після 25 років роботи

Французька компанія DIM, що спеціалізується на виробництві та продажу жіночої та чоловічої білизни, вирішила остаточно залишити російський ринок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Після виходу компанії франчайзингові магазини планують продовжити роботу. Проте їм доведеться провести ребрендинг, щоб уникнути асоціацій із французькою компанією.
Французький бренд DIM був заснований у 1953 році. На сьогоднішній день належить американській корпорації Hanesbrands (також володіє Champion, Playtex, Bali, L'eggs, Wonderbra, Maidenform, Berlei та Bonds) та управляє магазинами більш ніж у сорока країнах світу.
На російський ринок перші поставки продукції DIM почалися ще 1997 року. А у 2000-х роках по всій країні було відкрито близько 150 магазинів французького бренду. З 2015 року мережа розвивалася за франчайзингом. До березня 2022 року на росії працювало 40 магазинів DIM, на сьогоднішній день роботу продовжують 19 моносторів.
Читайте також: Nespresso закриє роздрібну мережу на росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар