Відкриття Китаю допоможе ринку розкоші зрости на 8% у 2023 році

У 2023 році міжнародні продажі предметів розкоші зросте на 6–8% після уповільнення, викликаного антиковидними обмеженнями на найбільшому в цьому секторі китайському ринку. Про це пише повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прогнози Bain & Company.
Консалтингова компанія підвищила оцінку зростання ринку розкоші після зняття у Китаї обмежень, раніше вона прогнозувала зростання на 3–5%. У Bain&Company очікують, що до 2030 року продажі в цьому секторі збільшаться на 60% за рахунок таких ринків, як Індія, Мексика, Південна Корея та Південно-Східна Азія.
Однією з країн, яка найбільше виграла від поступового відкриття Китаю, стане Японія, жителі якої зможуть здійснювати туристичні поїздки в країну та скористатися падінням єни.
Зростання продажів предметів розкоші також буде пов'язане з результатами ослаблення обмежень в основних китайських мегаполісах, таких як Пекін, Гонконг та Шеньчжень. Уряд Китаю вже почав послаблювати заходи, введені для стримування поширення пандемії, але спалах захворюваності, з яким країна зіткнулася останніми днями, може уповільнити цей процес.
Незважаючи на відкриття Китаю, серйозною перепоною для західних люксових брендів стане культурне явище гочао, яке різко зросло на рік спалаху пандемії. Воно передбачає відмову китайських споживачів від зарубіжної продукції на користь локальних виробників, що поділяють їх традиції. Ця тенденція може перервати розвиток європейської розкоші, яка останні десятиліття покладалася на китайський ринок.
Згідно з останнім звітом Coresight «Огляд роздрібної торгівлі та технологій: перед зустрічними вітрами», Сполучені Штати стануть ключовим ринком збуту предметів розкоші з 2023 року, як тільки міжнародні поїздки нормалізуються.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ринок розкоші, ринок люксових товарів, карантин у китаї
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар