11 січня 2023

Coca-Cola і PepsiCo викрили цінову дискримінацію

Coca-Cola і PepsiCo викрили цінову дискримінацію
1142

Федеральна торгова комісія США розпочала розслідування щодо найбільших виробників напоїв PepsiCo та Coca-Cola за підозрою у ціновій дискримінації, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.

Відомство вивчить принципи ціноутворення Coca-Cola і PepsiCo щодо великих роздрібних рітейлерів, зокрема, перевірить на відповідність так званому Закону Робінсона-Патмана, який зобов'язує виробників постачати продукцію всім підприємствам роздрібної торгівлі на тих самих умовах.

Торгова комісія вже звернулася до великих ритейлерів, включаючи Walmart, з проханням надати дані про те, як відбувається закупівля безалкогольних напоїв та формування ціни на них. Далі порівнюватимуть умови роботи з дрібним бізнесом.

Coca-Cola підтвердила інформацію про розслідування, що проводилося, назвавши підозри в порушенні закону необґрунтованими. Експерти видання наголосили, що розслідування призведе до підвищення цін для споживачів.

Читайте також: Названо найдорожчі фуд-бренди світу

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також