Coca-Cola і PepsiCo викрили цінову дискримінацію
Федеральна торгова комісія США розпочала розслідування щодо найбільших виробників напоїв PepsiCo та Coca-Cola за підозрою у ціновій дискримінації, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Відомство вивчить принципи ціноутворення Coca-Cola і PepsiCo щодо великих роздрібних рітейлерів, зокрема, перевірить на відповідність так званому Закону Робінсона-Патмана, який зобов'язує виробників постачати продукцію всім підприємствам роздрібної торгівлі на тих самих умовах.
Торгова комісія вже звернулася до великих ритейлерів, включаючи Walmart, з проханням надати дані про те, як відбувається закупівля безалкогольних напоїв та формування ціни на них. Далі порівнюватимуть умови роботи з дрібним бізнесом.
Coca-Cola підтвердила інформацію про розслідування, що проводилося, назвавши підозри в порушенні закону необґрунтованими. Експерти видання наголосили, що розслідування призведе до підвищення цін для споживачів.
Читайте також: Названо найдорожчі фуд-бренди світу
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини компаній, кока-кола. пепсі, Федеральна торгова комісія США
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар