16 січня 2023

Twitter запропонувала компенсувати витрати на рекламу великим брендам

Twitter запропонувала компенсувати витрати на рекламу великим брендам
1043

Twitter почала пропонувати великим брендам компенсувати рекламні витрати на розміщення на майданчику на суму до $250 тис. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.

Згідно з листами, спрямованими рекламодавцям, компенсація виплачуватиметься, якщо до кінця лютого розміщення реклами на платформі досягне $500 тис. Учасники ринку впевнені, що пропозиція компанії пов'язана з початком продажу рекламного простору до Суперкубку NFL — однієї з найважливіших подій у США.

Реклама приносить соцмережі основний дохід. 2021 року вона заробила на комерційних публікаціях $5,1 млрд — це 90% від загального доходу платформи. Однак після покупки соцмережі Ілоном Маском та оголошення ним нової політики майданчика великі бренди, включаючи Pfizer, General Motors та Volkswagen, зупинили кампанії на майданчику.

Читайте також: Apple і Amazon повернули рекламу у Twitter

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також