Twitter запропонувала компенсувати витрати на рекламу великим брендам

Twitter почала пропонувати великим брендам компенсувати рекламні витрати на розміщення на майданчику на суму до $250 тис. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.
Згідно з листами, спрямованими рекламодавцям, компенсація виплачуватиметься, якщо до кінця лютого розміщення реклами на платформі досягне $500 тис. Учасники ринку впевнені, що пропозиція компанії пов'язана з початком продажу рекламного простору до Суперкубку NFL — однієї з найважливіших подій у США.
Реклама приносить соцмережі основний дохід. 2021 року вона заробила на комерційних публікаціях $5,1 млрд — це 90% від загального доходу платформи. Однак після покупки соцмережі Ілоном Маском та оголошення ним нової політики майданчика великі бренди, включаючи Pfizer, General Motors та Volkswagen, зупинили кампанії на майданчику.
Читайте також: Apple і Amazon повернули рекламу у Twitter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини компаній, твіттер, ілон маск, реклама в твіттер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар