18 січня 2023

Споживчі бренди втратили позиції у рейтингу Brand Finance

Споживчі бренди втратили позиції у рейтингу Brand Finance
1165

Зростання інфляції в 2022 році вплинуло на вартість більшості споживчих брендів, випливає з матеріалів дослідження Brand Finance Global 500.Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Так, зокрема, вартість Taobao скоротилася за минулий рік на 43%, JD.com – на 30%, eBay – на 26%, BestBuy – на 17%, Amazon – на 15%, а IKEA – на 9%. З іншого боку, бренд Costco подорожчав на 24%, Home Depot – на 8%, Sainsbury's – на 4%, а Walmart – на 2%.

Найбільше втратили технологічні бренди

Найбільші втрати у 2022 році зазнали технологічні бренди, які дорожчали під час пандемії та обмежень. Apple втратив за рік $58 млрд і поступився лідерством Amazon. Компанії оцінюються у $297,5 та $299,3 відповідно. Оціночна вартість Alibaba скоротилася на 56%, Facebook – на 42%, WeChat – на 19%. Компанії Twitter та Snapchat вибули з рейтингу.

«Технологічні бренди по всьому світу значно втратили у вартості через зміну споживчого попиту, а інфляція вдарила по брендах з багатьох інших секторів. Але в міру того, як споживчі звички поступово повертаються до допандемійних, попит на послуги технологічних брендів знизився особливо сильно», - прокоментував голова Brand Finance Девід Хей.

Автовиробники опинилися у плюсі

Автомобільні бренди впевнено почувалися минулого року на тлі зростання попиту на продукцію по всьому світу. Наприклад, виробник електромобілів Tesla подорожчав за рік на 44%, до $66,2 млрд, а китайський бренд BYD додав у ціні 57%, до $10,1 млрд.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також