Споживчі бренди втратили позиції у рейтингу Brand Finance
Зростання інфляції в 2022 році вплинуло на вартість більшості споживчих брендів, випливає з матеріалів дослідження Brand Finance Global 500.Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Так, зокрема, вартість Taobao скоротилася за минулий рік на 43%, JD.com – на 30%, eBay – на 26%, BestBuy – на 17%, Amazon – на 15%, а IKEA – на 9%. З іншого боку, бренд Costco подорожчав на 24%, Home Depot – на 8%, Sainsbury's – на 4%, а Walmart – на 2%.
Найбільше втратили технологічні бренди
Найбільші втрати у 2022 році зазнали технологічні бренди, які дорожчали під час пандемії та обмежень. Apple втратив за рік $58 млрд і поступився лідерством Amazon. Компанії оцінюються у $297,5 та $299,3 відповідно. Оціночна вартість Alibaba скоротилася на 56%, Facebook – на 42%, WeChat – на 19%. Компанії Twitter та Snapchat вибули з рейтингу.
«Технологічні бренди по всьому світу значно втратили у вартості через зміну споживчого попиту, а інфляція вдарила по брендах з багатьох інших секторів. Але в міру того, як споживчі звички поступово повертаються до допандемійних, попит на послуги технологічних брендів знизився особливо сильно», - прокоментував голова Brand Finance Девід Хей.
Автовиробники опинилися у плюсі
Автомобільні бренди впевнено почувалися минулого року на тлі зростання попиту на продукцію по всьому світу. Наприклад, виробник електромобілів Tesla подорожчав за рік на 44%, до $66,2 млрд, а китайський бренд BYD додав у ціні 57%, до $10,1 млрд.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар