18 січня 2023

Colruyt почала показ рекламних оголошень на підлозі магазину

Colruyt почала показ рекламних оголошень на підлозі магазину
1200

Colruyt випробовує нову технологію для покращення досвіду покупок. Бельгійський продуктовий дискаунтер проектує зображення рекламних акцій на підлозі магазину, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

У супермаркеті в Галле, неподалік від штаб-квартири, Colruyt цього року випробує кілька інновацій, які виведуть покупки на новий рівень. Перший проект уже був представлений клієнтам під час минулого святкового сезону: у різних відділах ритейлер проектує рекламні акції на підлозі магазину.

У відділі шампанського, наприклад, Colruyt запропонувала акцію, пропонуючи клієнтам 30% знижку при купівлі трьох пляшок Marquis de Vilon. У просторі перед касами проекція нагадувала клієнтам встановити на свій смартфон додаток Xtra, який замінив картку лояльності мережі. А на сезонному проході були представлені різдвяні зображення.

 «Це не тільки свіжий, інноваційний спосіб «активації в магазині», але й дуже простий: для нього потрібне лише світло, жодних інших матеріалів», — пояснив головний операційний директор з роздрібної торгівлі Джо Віллемінс.

Це початковий тест, у якому такі фактори, як розміщення, вибір проектора та яскравість, будуть детально розглянуті найближчими тижнями. Colruyt також вивчатиме, як новинка вплине на продажі. Після цього відбудеться опитування клієнтів, а оцінка запланована на кінець січня.

Читайте також: Colruyt знімає Nutella з полиць через цінові суперечки

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також