Colruyt почала показ рекламних оголошень на підлозі магазину

Colruyt випробовує нову технологію для покращення досвіду покупок. Бельгійський продуктовий дискаунтер проектує зображення рекламних акцій на підлозі магазину, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У супермаркеті в Галле, неподалік від штаб-квартири, Colruyt цього року випробує кілька інновацій, які виведуть покупки на новий рівень. Перший проект уже був представлений клієнтам під час минулого святкового сезону: у різних відділах ритейлер проектує рекламні акції на підлозі магазину.
У відділі шампанського, наприклад, Colruyt запропонувала акцію, пропонуючи клієнтам 30% знижку при купівлі трьох пляшок Marquis de Vilon. У просторі перед касами проекція нагадувала клієнтам встановити на свій смартфон додаток Xtra, який замінив картку лояльності мережі. А на сезонному проході були представлені різдвяні зображення.
«Це не тільки свіжий, інноваційний спосіб «активації в магазині», але й дуже простий: для нього потрібне лише світло, жодних інших матеріалів», — пояснив головний операційний директор з роздрібної торгівлі Джо Віллемінс.
Це початковий тест, у якому такі фактори, як розміщення, вибір проектора та яскравість, будуть детально розглянуті найближчими тижнями. Colruyt також вивчатиме, як новинка вплине на продажі. Після цього відбудеться опитування клієнтів, а оцінка запланована на кінець січня.
Читайте також: Colruyt знімає Nutella з полиць через цінові суперечки
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, колрюйт, ритейл бельгії, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар