Світові ціни на сумки від люксових брендів впали на тлі економічної невизначеності

На тлі економічної невизначеності, що склалася у світі, ціни на уживані сумки люксових брендів почали падати, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNN.
Так, сумки Louis Vuitton подешевшали на 20% за останні 90 днів, Gucci — на 17%, Hermes — на 10%, Chanel — на 9%.
Аналітики пояснили, що покупці через економічну невизначеність не готові платити за вживані товари стільки ж, скільки раніше.
«Можливість рецесії, кліматична криза і загальна світова нестабільність приводять до того, що споживачі все більше уваги звертають на ціни», — заявив президент Realreal Раті Сахі Левеска.
Найчастіше вживані товари купують міленіали та представники покоління Z, при цьому зараз вони переходять на доступніші сучасні бренди Miu Miu, Bottega Veneta та Telfar, а не товари від провідних люксових брендів.
Читайте також: Світові поставки смартфонів у IV кварталі 2022 року впали до мінімуму за 10 років
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, сумки секнд-хенд, сумкb луї віттон, сумки гуччі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар