24 січня 2023

Procter&Gamble повідомила про зниження квартального виторгу

Procter&Gamble повідомила про зниження квартального виторгу
1185

Американська транснаціональна компанія й один із лідерів світового ринку споживчих товарів Procter&Gamble повідомила про скорочення квартальної виручки вперше за останні п'ять років. Про це пише TradeMaster.UA з посиланням на Retail.

Зокрема, у II кварталі 2023 фінансового року (закінчився 31 грудня 2022 р.) виторг P&G знизився на 0,9% з $20,95 до $20,77 млрд. У звіті компанії також повідомляється про те, що чистий прибуток P&G за вказаний період скоротилася приблизно на 7% із $4,22 млрд до $3,95 млрд.

Зниження продажів на 6% компанії вдалося компенсувати за допомогою підвищення цін на товари на 10%. Зокрема, торік P&G кілька разів підвищувала ціни, щоб компенсувати подорожчання логістики, сировини, робочої сили та нівелювати вплив сильного курсу долара на виручку на закордонних ринках.

P&G розвиває близько 65 торгових марок, під якими продаються товари майже в 70 країнах. Серед найбільш відомих брендів – Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Gillette.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також