10 лютого 2023

PepsiCo відзвітувала про зниження чистого прибутку на 61% за підсумками кварталу

PepsiCo відзвітувала про зниження чистого прибутку на 61% за підсумками кварталу
1602

Американський виробник продуктів харчування та напоїв PepsiCo прозвітував за четвертий квартал 2022 року. Чистий прибуток компанії впав на 61% - з $1,3 млрд до $518 млн. В основному це пов'язано з продажем бізнесу з виробництва соків, а також згортанням низки  брендів.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на звіт виробника.

Виторг PepsiCo за звітний період збільшився на 10,9% і склав майже $28 млрд проти $25,3 млрд за аналогічний період 2021 року. Опитані FactSet експерти в середньому прогнозували виторг компанії на рівні $26,8 млрд. За весь 2022 рік виручка PepsiCo збільшилася на 8,7% до $86,4 млрд. Органічне зростання склало 14,6%.

Компанія спромоглася збільшити виручку на тлі скорочення (на 2%) обсягу проданих товарів за рахунок того, що кілька разів протягом минулого року підвищувала ціни на продукцію. У четвертому кварталі ціни на продукти брендів PepsiCo у середньому зросли на 16%. Компанія запевнила, що в 2023 році «практично» відмовиться від цієї практики, оскільки «велику частину запланованих підвищення цін вже зроблено».

Єдиним збитковим регіоном для PepsiCo стала Європа. Річний операційний збиток становив $1,4 млрд порівняно з прибутком у $1,3 млрд роком раніше.

Читайте також: Напої Pepsi повернуться до Росії під брендом Evervess

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також