PepsiCo відзвітувала про зниження чистого прибутку на 61% за підсумками кварталу

Американський виробник продуктів харчування та напоїв PepsiCo прозвітував за четвертий квартал 2022 року. Чистий прибуток компанії впав на 61% - з $1,3 млрд до $518 млн. В основному це пов'язано з продажем бізнесу з виробництва соків, а також згортанням низки брендів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на звіт виробника.
Виторг PepsiCo за звітний період збільшився на 10,9% і склав майже $28 млрд проти $25,3 млрд за аналогічний період 2021 року. Опитані FactSet експерти в середньому прогнозували виторг компанії на рівні $26,8 млрд. За весь 2022 рік виручка PepsiCo збільшилася на 8,7% до $86,4 млрд. Органічне зростання склало 14,6%.
Компанія спромоглася збільшити виручку на тлі скорочення (на 2%) обсягу проданих товарів за рахунок того, що кілька разів протягом минулого року підвищувала ціни на продукцію. У четвертому кварталі ціни на продукти брендів PepsiCo у середньому зросли на 16%. Компанія запевнила, що в 2023 році «практично» відмовиться від цієї практики, оскільки «велику частину запланованих підвищення цін вже зроблено».
Єдиним збитковим регіоном для PepsiCo стала Європа. Річний операційний збиток становив $1,4 млрд порівняно з прибутком у $1,3 млрд роком раніше.
Читайте також: Напої Pepsi повернуться до Росії під брендом Evervess
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі, прибуток пепсі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар