Тільки чверть брендів, що заявили про вихід, залишили російський ринок

Із 85 брендів, які заявили про зміну статусу свого бізнесу на росії, лише близько 25% справді повністю закрилися, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на аналітичне дослідження Commonwealth Partnership (CMWP).
Це такі гравці, як ІКЕА, Jysk, Decathlon, бренди групи H&M, частина брендів Inditex Group та кілька інших менших.
Трохи більше третини – 32% торгових брендів вже знайшли нових власників для свого бізнесу – продали новим власникам (наприклад, із великих гравців – усі бренди LPP Group, частина брендів Inditex та Moneks Trading) або передали до управління локального менеджменту компаній (L'occitane, Deichmann та деякі інші). 6% – відновили роботу після припинення або продовжили працювати (наприклад, бізнеси франчайзі в основному продовжили роботу, навіть коли франчайзери заявляли про іншу позицію – Burger King, Papa John's та деякі інші) або провели ребрендинг (у тих випадках, де бренди були представлені через дистриб'юторів та партнерів). Інші 2% заявили про призупинення інвестицій або обмеження операцій на локальному ринку.
При продажі новими власниками у 19% випадків стали компанії з ОАЕ, а в переважній більшості (67%) – російські юридичні особи. Інші 14% - ліванські та турецькі компанії. При цьому все ще в режимі призупинення роботи залишається значна частина ритейл-брендів - 34%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, новини виробників, новини компаній, санкції проти росії, вихід ккомпаній з росії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар