13 лютого 2023

Тільки чверть брендів, що заявили про вихід, залишили російський ринок

Тільки чверть брендів, що заявили про вихід, залишили російський ринок
1374

Із 85 брендів, які заявили про зміну статусу свого бізнесу на росії, лише близько 25% справді повністю закрилися, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на аналітичне дослідження Commonwealth Partnership (CMWP).

Це такі гравці, як ІКЕА, Jysk, Decathlon, бренди групи H&M, частина брендів Inditex Group та кілька інших менших.

Трохи більше третини – 32% торгових брендів вже знайшли нових власників для свого бізнесу – продали новим власникам (наприклад, із великих гравців – усі бренди LPP Group, частина брендів Inditex та Moneks Trading) або передали до управління локального менеджменту компаній (L'occitane, Deichmann та деякі інші). 6% – відновили роботу після припинення або продовжили працювати (наприклад, бізнеси франчайзі в основному продовжили роботу, навіть коли франчайзери заявляли про іншу позицію – Burger King, Papa John's та деякі інші) або провели ребрендинг (у тих випадках, де бренди були представлені через дистриб'юторів та партнерів). Інші 2% заявили про призупинення інвестицій або обмеження операцій на локальному ринку.

При продажі новими власниками у 19% випадків стали компанії з ОАЕ, а в переважній більшості (67%) – російські юридичні особи. Інші 14% - ліванські та турецькі компанії. При цьому все ще в режимі призупинення роботи залишається значна частина ритейл-брендів - 34%.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також