Balenciaga став партнером Національного дитячого альянсу

Конгломерат Kering і модний дім Balenciaga, що входить до нього, оголосили про початок трирічної співпраці з Національним дитячим альянсом (NCA). Цей крок є спробою відновити репутацію після торішнього скандалу навколо рекламної кампанії бренду за участю дітей. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
У рамках програми взаємодії з некомерційною організацією передбачено низку проектів. Зокрема, з боку Balenciaga сприятиме NCA у підготовці майже 2000 фахівців, робота яких зосередиться на запобіганні випадкам жорстокого поводження з дітьми. Також приблизно 55 тисяч дітей зможуть отримати кваліфіковану психологічну допомогу.
Ініціатива у широкому розумінні спрямована на підвищення поінформованості про засоби забезпечення безпеки та благополуччя дітей, а також на активне залучення громадськості до вирішення питань, пов'язаних із захистом дитячого здоров'я.
Інцидент із зображеннями дітей у рекламних матеріалах Balenciaga негативно позначився на іміджі бренду та спричинив зниження продажів в останньому кварталі 2022 року.
Так, у нещодавно опублікованому рейтингу Lyst за підсумками четвертого кварталу 2022 року Balenciaga вперше за всю історію складання списку не увійшов до топ-10 найпопулярніших у світі модних брендів. У грудні креативний директор бренду вибачився у ситуації, а модний дім відкликав раніше поданий позов до рекламного агентства, що проводив зйомку, тим самим визнавши власну відповідальність за те, що сталося.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар