13 лютого 2023

Balenciaga став партнером Національного дитячого альянсу

Balenciaga став партнером Національного дитячого альянсу
1199

Конгломерат Kering і модний дім Balenciaga, що входить до нього, оголосили про початок трирічної співпраці з Національним дитячим альянсом (NCA). Цей крок є спробою відновити репутацію після торішнього скандалу навколо рекламної кампанії бренду за участю дітей.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

У рамках програми взаємодії з некомерційною організацією передбачено низку проектів. Зокрема, з боку Balenciaga сприятиме NCA у підготовці майже 2000 фахівців, робота яких зосередиться на запобіганні випадкам жорстокого поводження з дітьми. Також приблизно 55 тисяч дітей зможуть отримати кваліфіковану психологічну допомогу.

Ініціатива у широкому розумінні спрямована на підвищення поінформованості про засоби забезпечення безпеки та благополуччя дітей, а також на активне залучення громадськості до вирішення питань, пов'язаних із захистом дитячого здоров'я.

Інцидент із зображеннями дітей у рекламних матеріалах Balenciaga негативно позначився на іміджі бренду та спричинив зниження продажів в останньому кварталі 2022 року.

Так, у нещодавно опублікованому рейтингу Lyst за підсумками четвертого кварталу 2022 року Balenciaga вперше за всю історію складання списку не увійшов до топ-10 найпопулярніших у світі модних брендів. У грудні креативний директор бренду вибачився у ситуації, а модний дім відкликав раніше поданий позов до рекламного агентства, що проводив зйомку, тим самим визнавши власну відповідальність за те, що сталося.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також