23 лютого 2023

Uniqlo відкриє у США 140 магазинів до 2027 року

Uniqlo відкриє у США 140 магазинів до 2027 року
1532

Незважаючи на те, що Uniqlo представлено у Нью-Йорку та інших містах східного узбережжя, материнська компанія Fast Retailing Co. виділила своєму флагманському бренду додатковий маркетинговий бюджет на розвиток у центральних регіонах країни, зокрема, у штатах Айова та Техас, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.

У планах ритейлера — значне зміцнення позицій на ринку, де, як вважають експерти, основним завданням буде підвищення впізнаваності марки до рівня, якого йому вдалося досягти в Японії, Азії та деяких країнах Європи.

Також бренд, відомий своїми недорогими кашеміровими светрами і однотонними базовими речами, належить донести свої цінності до американського споживача, чиї переваги в одязі істотно відрізняються від стилістики Uniqlo.

Компанія зовсім недавно вийшла на прибутковість у Північній Америці, де в неї відкрито 61 магазин, що порівняно з усім роздрібним ринком одягу з оборотом 291 млрд доларів становить менше 1%. Проте керівництво планує за наступні чотири роки збільшити цей показник більш ніж утричі — до 200 торгових точок. У цьому випадку США випередить Європу, де зараз функціонує 112 магазинів Uniqlo. Протягом поточного фінансового року, який закінчується у серпні, в країні передбачається відкрити 10 точок, потім щороку запускатиметься ще по 20–30 магазинів.

Компанії доведеться розпочати пряму конкуренцію з такими вже представленими на ринку великими рітейлерами, як H&M Group з мережею з 40 точок у Північній та Південній Америці та Gap Inc., у якого налічується понад 2000 магазинів.

За сприятливого розвитку подій Fast Retailing розраховує, що до 2027 року річний виторг північноамериканського підрозділу бренду складе 300 млрд ієн (2,3 млрд доларів), а операційна рентабельність складе 20%. Для порівняння: річний обсяг продажів у Японії досягає 810 млрд ієн або приблизно третину від загального виторгу по всіх країнах.

Враховуючи слабку поінформованість споживачів про бренд, Fast Retailing готовий інвестувати в маркетинг, щоб найкраще представити переваги своїх продуктів і уникнути тактики залучення покупців за рахунок зниження цін.

У серпні 2022 року компанія розпочала виведення на ринок США ще одного свого мас-маркету бренду - GU і відкрила перший магазин Uniqlo в Польщі. За підсумками 2022 фінансового року, що завершився 31 серпня, консолідований виторг холдингу Fast Retailing (бренди Uniqlo, GU, Theory, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam) склав 2,3011 трлн єн, збільшившись на 7,9%.

Читайте також: Uniqlo може повністю піти з росії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також