02 березня 2023

Ріанна повернеться до співпраці з Puma

Ріанна повернеться до співпраці з Puma
1263

Співачка та дизайнер Ріанна відновить співпрацю з німецьким брендом спортивного одягу Puma у рамках нового проекту Fenty х Puma, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.

Попередня робота зірки з компанією тривала з 2014 по 2018 роки. Ріанна (повне ім'я Робін Ріанна Фенті) виконувала функції креативного директора лінії жіночого одягу Puma, яка мала хороший комерційний успіх. Наприклад, деякі товари, створені за участю Ріанни, у тому числі замшеві кросівки Puma Creepers на високій підошві, могли розпродуватися лише за кілька годин, а модні покази в Парижі та Нью-Йорку викликали незмінний ажіотаж у аудиторії.

У той час Puma була третім за величиною брендом спортивного одягу в світі і активно розвивала напрямок жіночого одягу athleisure, тому участь популярної співачки у розробці дизайну та просуванні цієї продукції відіграла значну роль.

Ефект від залучення Ріанни в проект виявився навіть вищим за прогнози компанії і допомагав утримувати продажі на високому рівні протягом кількох кварталів. У 2019 році стало відомо, що поп-зірка запускає свою власну лінію люксового одягу з конгломератом LVMH. Однак у 2021 році, менш ніж через два роки після заснування, проект Fenty був заморожений. З інформації LVMH можна було дійти невтішного висновку, що бренду вдалося знайти власний почерк і аудиторію.

Інші проекти Ріанни, пов'язані з LVMH, включаючи косметичні марки Fenty Beauty та Fenty Skin, а також лінію нижньої білизни Fenty х Savage, продовжують свою роботу. Мотиви Puma щодо нового партнерства зі співачкою та дизайнером можуть бути продиктовані прагненням зберегти ринкові позиції. Компанія нещодавно прозвітувала про рекордні результати на 2022 рік, але спрогнозувала уповільнення темпів зростання цього року.

Як і у випадку з уже припиненим співробітництвом Adidas з Каньє Вестом, Puma може розраховувати на додатковий прибуток від продажу товарів з дизайном від Ріанни. Adidas ніколи не розкривав даних про прибуток, що отримується від лінійки Yeezy, але галузеві експерти припускають, що вона могла становити близько 40% річного виторгу компанії за рахунок вищих цін. Таким чином, будучи одним з основних конкурентів Adidas, Puma також готується використовувати ситуацію, що склалася, з користю для себе. Ще одним потенційним бенефіціаром проблеми Yeezy Adidas може стати Nike.

Раніше Ріанна, крім власних проектів, брала участь в інших пов'язаних з модою колабораціях і співпрацювала з такими відомими брендами, як Armani, Adidas, River Island, Manolo Blahnik і Dior eyewear.

Читайте також: Ріанна зареєструвала торгову марку Fenty Kids

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також