Carrefour France відкриває новий формат магазинів з акцентом на фруктах і овочах

Перші два магазини Potager City відкрилися в Парижі, вони пропонують високоякісні фрукти й овочі за «справедливими цінами». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Магазини пропонують понад 100 найменувань товарів, причому значну частку становлять сезонні овочі та фрукти.
Бенуа Сурі, виконавчий директор ринку продуктів харчування та органічних продуктів Carrefour, заявив: «Цим новим форматом ми хочемо захистити цінності спільного використання, автентичності та делікатесів – цінності, які дають поштовх місцевому виробництву в багатьох регіонах».
Незважаючи на те, що магазини виглядають елітними, ціни на фрукти та овочі на 10-12% нижчі, ніж у конкуруючих магазинах, і до 40% нижчі, ніж на свіжі продукти на ринку.
У 2020 році Carrefour Group придбала Potager City, французького дистриб’ютора онлайн-коробок з фруктами й овочами, що постачаються через короткі канали дистрибуції.
З тих пір Potager City продовжує розвиватися і зараз має оборот 20 мільйонів євро з п’яти пунктів доставки у Франції.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, карфур, ритейл франції
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар