Уряд Франції звернувся до торгових мереж із проханням знизити ціни на сотні продуктів

Французькі супермаркети знижують маржу з метою боротьби зі зростаючою інфляцією, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
В даний час переважна більшість великих мереж супермаркетів Франції скорочують маржу, щоб захистити купівельну спроможність. На прохання уряду країни вони зобов'язалися продавати сотні продуктів якомога дешевше протягом наступних трьох місяців.
Згідно з домовленостями між урядом Франції та найбільшими торговельними мережами, в країні проводиться так званий «антиінфляційний квартал», у рамках якого магазини зобов'язані продавати сотні товарів за «найнижчими цінами». Надалі керівництвам компаній дозволили розпочати нові переговори щодо підвищення цін на продукти з постачальниками на початку літа.
Міністр економіки Франції Бруно Ле Мер зазначив, що «антиінфляційний квартал» коштуватиме країні та компаніям сотні мільйонів євро. Торговим мережам дозволили самостійно визначити, скільки і які саме товари продаватимуть за антиінфляційними цінами, відповідні продукти позначені загальним логотипом.
Зокрема, мережа Carrefour внесла до списку 150 товарів, переважно під приватними торговими марками. Système U також знизила ціни на 15-20% на 150 найменувань в асортименті. Компанія Intermarché нанесе на 500 товарів антиінфляційний логотип, зазначивши, що це коштуватиме групі супермаркетів майже 100 мільйонів євро. А мережа E.Leclerc відмовилася брати участь в ініціативі, наголосивши, що в неї завжди найнижчі ціни, і закликавши споживачів самостійно порівняти їх за допомогою нової платформи порівняння цін.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар