H&M втрачає позиції та програє конкуренцію Zara

Inditex Group і H&M Group, найбільші виробники та ритейлери модного одягу на світовому ринку, відзвітували за 2022 фінансовий рік. Шведський фешн-гігант продовжує втрачати свої позиції на ринку, програючи конкуренцію власнику Zara. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Продаж Inditex Group рекордно зріс як за підсумками минулого року (+18%), так і в перші три місяці 2023 року. За минулі дванадцять місяців компанія підвищила ціни на свою продукцію більш ніж на 5%, що не налякало покупців.
Прибуток Zara збільшився за рік на 38,5%, забезпечивши основний приріст фінансових показників групи. У середньому по всьому бізнесу Inditex прибуток зріс на 29% і склав 5,5 млрд євро.
За підсумками 2023 року Inditex інвестує відкриття магазинів та будівництво нових логістичних центрів близько 1,6 млрд євро. У рамках програми оптимізації бізнесу іспанська група закрила за останні роки близько 10% своїх магазинів. Натомість Inditex розширюється у великих містах США, а також відкриває флагманські магазини підконтрольних брендів на провідних європейських ринках.
Виторг H&M збільшився минулого року лише на 3%. Прибуток H&M виявився під тиском через зростаючі витрати на сировину та логістику. Шведський рітейлер також відчуває конкуренцію з боку інтернет-платформ, що випускають дешевший одяг у сегменті fast fashion.
Аналітики зазначають, що виручка H&M, на відміну від Inditex, як і раніше, не вийшла на докризовий рівень 2019 року. Минулого року шведська група змушена була розпочати оптимізацію витрат, скоротивши близько 1,5 тисячі співробітників. Очікується, що нові заходи дозволять компанії заощадити близько 190 млн. євро на рік.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар