Selfridges запускає послугу «made-to-measure»

Британська мережа універмагів преміального рівня Selfridges починає надавати сервіс пошиття «made-to-measure», який реалізовуватиметься у співпраці з вісьмома брендами, включаючи Giorgio Armani, Prada та Thom Browne, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionunited.com.
У рамках нової пропозиції в магазині були спеціально обладнані майстерні, де розмістяться резиденти з-поміж компаній-партнерів. Скористатися послугою можна у Лондоні, Манчестері та Бірмінгемі за попереднім записом через сайт універмагу.
За словами представника Selfridges, який курирує напрямок чоловічого одягу, у сезоні весна-2023 частка костюмів була збільшена на 75% у відповідь на зростання попиту, при цьому новий сервіс допоможе максимально задовольнити очікування аудиторії. Він наголосив на актуальності ініціативи у зв'язку з бажанням чоловіків використовувати костюми не лише в офісі, що накладає особливі вимоги до комфорту виробів.
На затребуваність послуги, як очікується, також вплине прагнення покупців до усвідомленого вибору моди, оскільки пошитий за індивідуальними мірками костюм — це інвестиція, розрахована на тривалий термін використання.
Читайте також: Тайський власник Selfridges вкладе в європейський бізнес ще $1,3 млрд
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар